Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Klişe

Klişe
 

.................mezarlıklar yalnız adamlar, yalnız kadınlar ve daha kötüsü yalnız çocuklarla dolu... ayrıca g b tem -ümraniye ayrımı kadar kalabalık.....................


 

 

               """""asena'nın "t" ile söylenmesi kurtlarda alışkanlık yapınca s'yi
                      bi çift seksapel silikonun kavuşmaz kaderine bağışladım..."""""

 


sempatizanlıktan empatizanlığa yatay geçiş yaptım ve 
sınırları zorlayıp hakkaride soğuk bi dağ olduğumda
acılarım otomatik olarak ikiye katlanıp
ütülenip gözden uzak bi yere kaldırılmadığında
öldürücü bi hale gelmeye başladı...


ölümle verdiğim savaş sekteye 'uğradığında'
ona göğüs kafesime sakladığım kumbaramda kalan
bütün bozuk yaralarımı verip
yeni bi kalp, sol bi gü-ruh ve artanıyla
 biraz da uyku almasını söyledim;
"buralara kalp dayanmıyor ve acı katalitazörü ruhum
en büyük uyku kaçırıcısı"



uğruna çok şeyi feda ettiğim yalnızlığımla yaşadığım
herkesin 'kuşkuyla yaklaştığı" bekar evimin kapısına
burada "satılık ya da kiralık kuşkuya mahal yoktur" yazdım
kuşkularını örgütleyip gizlice çöplerimi karıştırdıklarında
tahammül sınırlarının üzerinde yanlızlık kalıntıları
bulmaları üzerine karakolda ifadeye çağrıldım;
"bu yanlızlığın ben de çok hakkı var bizi ayırmayın"


iyiyi oynama performansı ile razzie awards favorisi polis:
yalnızlık grip gibidir, satmazsan geçmez, ak aleme
hatta iki durak geriye git öyle bin hem oturarak gidersin dedi
iyiyi oynamak ona acı veriyor, ikide bir jopunu yokluyordu
ruhum ilk kez kendini iyi hissediyordu... dert etme dedim;
mezarlıklar yalnız adamlar, yalnız kadınlar
ve daha kötüsü yalnız çocuklarla dolu... ayrıca g b tem
-ümraniye
ayrımı kadar kalabalık...


doğuştan acıya meyilli ruhumda karınca kara'rınca
artık tek gerçeğim aydınlığın beni terketmiş olmasıyken
hiç bi şey olmamış gibi davranmam gerekiyor deşifre olmamak için...
beceremiyorum; devlet kararan yüzüme vergi memurlarını yollayıp
ısrarla n'olduğunu soruyor
duygusal bağlarım olan bi ayakkabı kutusunda
havasızlıktan öldüm diyorum
ve koyunlarım bi gecede sıfırlandı, uykusuzluk çekiyorum...

"iyi diyorlar, çok iyi... biz de bi şey oldu sanmıştık"




sayko


*razzie awards: en kötü oyuncu ödülü

 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..