Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '21

 
Kategori
Deneme
 

Koğuş Ağası

Filmlerde dizilerde görüyoruz da gerçekte var mı bilmiyorum.

Lakin hapiste değilsem bile böyle bir şeyin olması beni rahatsız eder kaldı ki olur ya düşer müşersem ne olur bilmiyorum.

Aşağılık insanların aşağılık düzenine bak ya! Vuruyorsun öldürüyorsun tamam matah bir şey değil ama gücünü gösteriyorsun, içeride yine köle!

Hükmünüz korkaklara geçer, dışarıda hükmünüzü tanımamışım içeride mi tanıyacağım!

Salakça bir şey, üç kişiyi kesmişsin kendine koğuş ağası diyen birinin önünde el pençe divan duruyorsun, hadi lan!

Ben bugüne kadar tavuk bile kesmedim eğer öyle bir şey olursa artık haşa Azrail’e bile diklenirim!

Hiç mantıklı değil, o zaman hapse girenler aslında korkak.

Komşunun bahçesinden erik çalarken girmedim içeri. Sen ne yaptıysan ben de onu, niye sana boyun eğeyim. Kapışırız eğdirirsen helal olsun! İkmişim ağasını da beyini de!

Azrail oluyorsun Azrail’im diyene boyun eğiyorsun.

Bu mahkûm denen insanlar böyle koğuş ağasının önünde eğiliyorsa icraatları tesadüf. Ve mağdurlara üzüldüm boşa ölmüşler!

“Ama Korkut ağa mı yaman bey mi yaman diye bir söz var. Aynı durumda olabilirsin, yine de boyun eğersin, can tatlı”

Allah göstermesin katil olduktan sonra Azrail de olurum!

“Gücün yetmezse…”

İşte onu bilmiyorum ama bu duruma geldikten sonra artık boyun eğmem diyorum!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..