Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Kök

Kök
 

Kökümü sağlam saldım toprağıma

Öyle üç beş zelzeleyle deviremezsiniz beni

Ateş olsa cürümü kadar yakar

Kolay kolay kül eyleyemezsiniz beni

Bu ayanboğurların yavuklusuyum ben

Zamansız baharların aşinasıyım

Sükut edip susmasını da bilirim sözlerimi

Sabrımı bileyip kör kurşunlamasını da bilirim kast edenimi

Kökümü sağlam saldım toprağıma ben

Öyle alelade bir rüzgarla sarsamazsınız beni

Yapraklarım sadıktır dallarıma

Dımdızlak bırakamazsınız beni

Dil yarasını da bilirim ben

Hançer ağrısını da

Yükte hafif

Cefada ağır olanını da

Birikip kuytularda

Çığ gibi de düşebilirim hayatlara

Sur borusunu çalıp

Kıyamet de olabilirim soluklara

Kökümü sağlam saldım toprağıma ben

Öyle alelade bir rüzgarla sarsamazsınız beni

Ateş olsa cürümü kadar yakar

Kolay kolay kül eyleyemezsiniz beni
 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..