Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Kokun sinmiş aklıma (2)

Kokun sinmiş aklıma (2)
 

Kokun sinmiş aklıma, yine...


Terkedilmiş bir köprüde
galatada
ağlarımı denize atıyorum
bir duble
anason kokusuna
kılçıklıda
olsa
arkadaş arıyorum.

Kokun sinmiş aklıma
yine...

Karanfil kokan dumanını özlüyorum.

Denizi kırmızıya boyamış birileri
martıları görsen
masmavi
güneşin rengi
aynı
gözlerin gibi...

Biliyor musun,
artık
bir sandalın gölgesinde yaşıyorum
şehrin gürültüsüne inat
taş plaklar dinliyorum
birde
Hazanfer'in kanatlarını buldum
arada boğaza uçuyorum
kafamda ki soru işaretlerini
ölmüş bir ustadın
çizgilerinde cevaplıyorum
dedim
ya
hiç bir işe yaramassam
ağlarımı denize atıyorum
kılçıklıda
olsa
anason kokusuna
arkadaş arıyorum...

Kokun sinmiş aklıma
yine...

Karanfil kokan dudaklarını özlüyorum...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..