Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kokunu özledim

Her zaman bütün kahkahalarımın bedelini gözyaşlarımla ödedim, buna rağmen gülmekten hiç bir zaman korkmadım. Aşkımdan hep yara aldım yine de sevmekten hiç kaçmadım. Gözlerimden yaş akarken dahi hiç kimseye utanarak bakmadım. En büyük acıyı hep seni seviyorum diyenden aldım.
Birbirimizi o kadar çok seviyorduk ki, hiç kimse bizi ayıramaz diyorduk. Oysa o kadar yanılmışız ki, en yakınlarımız girdi aramıza. Kalbimi en çok ne acıtıyor biliyor musun ? Ölümüne severken, sevgimiz için canımızı verecekken kaybettik birbirimizi. Ben artık seni sensizde yaşayacağım, buna mecburum.
Çünkü, sensizliği ben istemedim kırçiçeğim. Hayatı biliyorsun hep böyle gelir gider. Çok sevmenin bedelini her zaman sevenler öder. Görüyorsun bu borçta bana kaldı. Bedel ödemek her halde benim dünyaya gelirken üzerime aldığım bir yükümlülük gibi, peşimi hiç bırakmıyor.
Çektiğim acılardan dolayı üzerimdeki sıkıntıyı hafifletmek için, yine aynı yollarda geziyor yine aynı parkta dolaşıyorum. Park adeta evim gibi oldu. Geceleri kendi kendime konuşup uykuya dalıyorum. Unutamadığım anlar geliyor aklıma uyanıyorum.
Seni, senin yanında bile özlerken; Sen ise şimdi benden çok uzaktasın. Kokunu bile özledim AŞKIM....
Sensiz yapamıyorum, Sensiz yaşayamıyorum.Sende bensiz yapamıyorsun ama suskun kalıyorsun. Birbirine gerçekten aşık olanlar iyi ve kötü günde de birbirlerini kucaklamaya devam ederler, aralarında tüm olup bitenlere rağmen. Oysa biz seninle hiç yoktan birbirimizi kırdık ve akabinde de ayrıldık. Aradan geçen yıllar dahi seni bana getirmeye yetmedi. Beynim bu süreçte seni unutmayı bekledi, ama diğer yanım ahh o kalbim varya her saniye seni istedi. Sensiz olmuyor, senin yerine bir başkasına kalbimi verme düşüncesi bile beni deli ediyor.
Sen benim, imkansızlar bahçesinde görüpte sevdiğim tek çiçeğimsin. Belkide sen beni çoktan unutmuşsundur ama ben seni unutmadım, unutamıyorum. Seni her zamanki gibi büyük bir aşkla seviyorum. Beraber geçirdiğimiz günleri çok arıyorum. Benim, senin gözünde bir sinek kadar değerim olmayabilir ama sen benim için dünyada teksin ve çok özelsin, her zamanda öyle kalacaksın.
 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..