Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Mümkün değil

Kişiliklerin çatıştığı bir evde aşkı yaşatmak mümkün değildir. Bir kadın evde kocasının kusurlarını arayıp onlardan bahsettiği zaman, düşünmelidir ki kendi kusurlarıda vardır, önce onları hatırlaması gerekir. O zaman kocasının açığını yakalamak için değil de, yuvanın mutlu bir şekilde evam etmesini sağlar. Dişi kuşlar sadece yuvayı yapmakla kalmazlar, sonsuzluğu için çaba sarfederler. kolayına gelenler yıllardan sonra 'Fikir ayrılığı var ' diye terk ederler. Oysa ki evde dört duvar arasında neler yaşandığını yalnızca Allah bilir, dışarıdan bilinmez. Çok mutlular sanırsın ama evin içinde dikenlerden geçilmez. Ben böyle bir savaşın içinden yorgun bir asker gibi çıktım. Şehit değil ama gazi oldum.
Sonuçta iyi veya kötü 18 yılımızı beraber geçirdik. Sen eski günleri hatırlamak istemesende, benimle yaşadığın anları unutsanda, ben seni asla unutmayacağım. Sen benim en zor aşkım ve yaşadığım hayattaki en özel kişi olarak kalacaksın. Çünkü izlerin çok derin, silmem mümkün değil.. Ağlamayı öğrettin kırçiçeğim, gülmem mümkün değil.

Belki çok şeyleri alıp gittin benden, ömrümden. Sen gittikten sonra hiç dinmeyen gözyaşlarım her aktığında o acımasız kalbine akacak. Bu olaylar karşısında senin gözlerin ise umutsuzca bana bakacak. Bensiz geçen yıllarda o gözlerin beni çok arayacak. Ama ben bunu bilmeyeceğim. Çünkü o anında bile gururuna sahip olamayacaksın. Her zamanki gibi gururun senden bir adım önde olacak.
Kinle, nefretle unutmaya çalıştıklarımız, asla ve asla unutamadıklarımızdır. O nedenle beraberken o güzel günlerin kıymetini bilin. Aşkınızın, sevginizin bir elbise gibi dikiş yerlerinden atmasına izin vermeyin. Atsa bile kopmadan hemen dikin. Çünkü iğnede sizin elinizde iplik de.. Aradan zaman geçerse elbiselerin bile tamiri yapılmaz, yama olamayacağı gibi dikişte tutmaz. Birbirinizi kaybettikten sonra daha da çok üzülürsünüz. Ona ne kadar kırgın olsanızda hep atacağı bir mesajı beklersiniz. Gelmeyeceğinden emin olsanızda, silmediyseniz, daha önceden size attığı mesajları tekrar tekrar okursunuz. Telefonunuzu sessize alsanız dahi ' Acaba telefon çaldıda ben mi duymadım ' diye devamlı kontrol edersiniz, sizi aramayacağını bile bile.. Oysa o sizin, her an her saniye aklınızdadır. Ne kadar acı çeksenizde unutamazsınız. İşte gerçek aşk budur.. Ben böyle sevdim ve seviyorumda, sevgimin arkasında durmayada devam edeceğim.. Çünkü, sevdiğimi söylemekten utanmıyorum.. SENİ SEVİYORUM AŞKISI........

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..