Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Kokuşmuş şerefsizler

Kokuşmuş şerefsizler
 

Kokular...


Kokular…

hanımlar kokuyor, beyler kokuyor

balıklar, istakozlar, etler kokuyor

içkiler içilse de , dökülse de kokuyor

pipolar, purolar, sigaralar

Kokuyor…

Kokusuzlar…

Bir kokusuzlukla kokuyor.

kokmayan kokuşmuşluğu gizliyor

mermerlere, halılara, perdelere sinmiş

Astraganlar, Vizonlar, Leoparlar, Kızıl Kanada Tilkileri

yaslandıkları koltuklarda kokuyor

sessizliğin ve çok sesliliğin içinde

ufalanmışlık kokuyor.

Ben gecikmiş yaralar sardım

ellerimle tuttum kokuyu

koğuşlara girdim postallar, çizmeler tütüyordu

sobanın çevresinde çizme gibi duruyordu yün çoraplar

çemberli kusmuk kokuları biliyorum.

Ve siz sömürenler, riyakarlar, yalancılar, asalaklar , çemberler , kapatmalar

Fikirlerini, düşüncelerini gömlek gibi değiştirenler

ben artık değiştim diyenler

önünüzde iri kayısılar, armutlar, ananaslar, mandalinalar, portakallar, muzlar, kavunlar, karpuzlar yaşanan mevsimsizlikler…

ipekler, jeepler, markalar sonradan görme görgüsüzler

Kaşarlar, graviyarlar, rokforlar, füme balıklar, taramalar, ezmeler bunların tüm kokuları…

Ve kokuşmuşlukların tüm nedeni sizsiniz “ŞEREFSİZLER” siz…

CAN..

 
Toplam blog
: 6
: 297
Kayıt tarihi
: 20.07.08
 
 

“ Sana verilen hayatı, güzelleştirerek yaşa”…. Buraya yazmak zorunda olarak ; Yurtdışında üniversite..