Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '09

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Azalea

Azalea
 

Çiçeğin gülümsemesi..


Sigara zifiri gibi yağmurlu bir akşam, burnumla ayaklarımı bir içime çekebilsem, nehri dibinden geçerdim… Yine geldi gece sopasını görüyorum ışıklı onun bunu sırtında… Bana diyorlar ki ; hadi sen alışıksın bu gecelere, bu kavgaya, bu gürültüye.Onurluyduk şarkılarımızda , özgürlüklerden gelen dizelerle…Ben bazen anıtla konuşurdum sabaha dek, canlı duyguları vardı ve bana bakmayan “mavi gözleri”…

Düşünüyorum, gebe bir kadının karnı gibi kubbesinin altında bir kent…

Ay zikzaklar çiziyor suda, yalnız ve kararsız. Umut ve fırsat ikisi de çıplak, bir arabada sevişiyorlar.Ne kadar ağırdan alınırsa alınsın sabah olmaktadır ve ben yasaklarda bir çiçek gibiyim açan…Bir umut çiçeği…Perdeleri açmakla olmaz, günışığı içimize doğmadıkça. Açalyalar gibi. Yaşamın gizli anlamına güneşi bulut giydirir, üşümesin diye…

CAN…

 
Toplam blog
: 6
: 297
Kayıt tarihi
: 20.07.08
 
 

“ Sana verilen hayatı, güzelleştirerek yaşa”…. Buraya yazmak zorunda olarak ; Yurtdışında üniversite..