Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Kolumu, bacağımı kestim. Toprağa gömdüm. Kimseye borcum kalmadı...

Kolumu, bacağımı kestim. Toprağa gömdüm. Kimseye borcum kalmadı...
 

net'ten_________________________________________________________________________________________


Bir baktım asi bulutlar, gördüm camdan

Bir minnet duymak zamanı geçmiş çoktan

Ne barış tutamağı, ne el tutulur candan

Durulsun sular yalnızlık saltanatlı çoktan

 

Mezarımda bunca ölü, eğik duran başlar  

Solmuş çiçekler, sanki hafiflemiş masumlar  

Neydi elde avuçtaki, tükenir akşamlar

Nisan gelir cıvıldar say ki çocuk yağmurlar

 


 Nil

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..