Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '08

 
Kategori
Haber
 

Kolundaki saat de kucağındaki ne?

Kolundaki saat de kucağındaki ne?
 



Adapazarı Şeker Fabrikası ve Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Aya, habere göre otel odasında bir kadınla kucak kucağa görüntülenmiş. Yerel basın da bu fotoğrafı yayınlamış ve Adapazarı'nda günün konusu olmuş.

Söz konusu fabrikadan da açıklama yapılmış; "Bu fotomontaj. Fotoğrafa dikkatle bakıldığında görülebilir. Koskoca Şeker Fabrikası Yönetim Kurulu Başkanı, gençlerin kullandığı Swatch marka saat mi takar?..." diye!

...

Fotoğrafı ben de pek seçemedim; Sanki bir adam, kucağında gibi görünen bir şeyi öper gibi yapmakta.

Kolunda da gerçekten birşey var ama ne markası ve ne de kendisi belliydi, fabrikadan açıkladılar öğrendik; "goca müdürün dakmıyacağı efden püfden bi saat, kökü dalı."

Haberi yapanlar müdürün kucağındaki şey'i kadına benzetmişler, gürültü bundan kopmuş Adapazarı'nda.

Fabrikadan bugün açıklama yapılacak deniliyordu, şu ana kadar ben bulamadım da, göremedim de!..

Ben gerçekten merak etmekteyim: (Saati kesin anladım)

'müdürün kucağındaki şey ne, ve hatta o şeye müdür ne yapıyor?'




Haber kaynağı:

http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=turkiye&KategoriID=&ArticleID=1023431&Date=02.12.2008&b=Koca%20Mudur%20Swatch%20marka%20saat%20%20%20mi%20takar&ver=90
 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..