Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '10

 
Kategori
Magazin
 

Komedi Dükkanı'na revizyon gerek!

Komedi Dükkanı'na revizyon gerek!
 

Komedi Dükkanının yine sıkı bir takipçisiyim hatta başka kanallarda rastladığım eski bölümlerini izlemekten de geri kalmıyorum!
Ancak Tolga Çevik’in tek başına, hem de konuk sanatçı almadan sergilediği performansı çok yetersiz buluyorum!
Çünkü öyle tek başına oraya buraya koşturarak gereksiz yere ter dökmekle olmuyor bu işler!
Hatta eski halini mumla aratıyor desem yalan olmaz!
Meşhuur Avrupa Yakası ve Organize İşler yapımlarına da imza atmış olan Tolga Çevik çok kaliteli bir oyuncu elbette!

Ama Salih Kalyon ile birlikte rol aldığı bölümleri izlerken aldığım keyif daha bir başkaydı!

Bence ince espriler üretmek anlamında ikisi de birbirini tamamlıyorlardı!

Eksik kaldıkları yerlerde de misafir sanatçılar yetişiyordu dizinin imdadına!

Bu gün Salih Kalyon abi keşke hiç ayrılmasaymış diyorum!

Çünkü Salih abisiz komedi dükkanını çok çok yavan buluyorum!

Salih Kalyon komedi dükkanı ile hayatının fırsatını yakalamış ve kendisine biçilen rolün hakkını vererek herkesin Salih abisi olmuştu!

Ama anlatılanlara göre, oyuncularda sık görülen aç gözlülük ve kıskançlık nedeniyle bu birliktelik sürecini devam ettirememişler galiba!

Ben herşeye rağmen, birileri Tolga bey’e ustalara saygının tiyatronun ilk kuralı olduğunu hatırlatmalı ve aralarında ki sorun her ne olursa olsun Tolga Çevik özür dilemeli diyorum!

Aksi halde Komedi Dükkanının mevcut haliyle kan kaybedeceğini ve bir gün dükkanın kapanabilme tehlikesi ile karşı karşıya kalacağını düşünüyorum!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..