Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '13

 
Kategori
Müzik
 

Konser değil Kanser!!!

Konser değil Kanser!!!
 

Zeki Ateş_ KEMANCI


Anne babalarımızın jenerasyonundan sonra dünyaya gelen ve onu tanımayan kimse yoktur herhalde.. En azından İstanbul sınırları içinde ve yolu küçücük de olsa müzikle kesişen herkesin hayatında bir kez olsun gördüğü tanıdığı biri.  Taksimin ünlü eğlence ve konser mekanlarından KEMANCI'nın kapısından girmeyen kaç kişi var bilmiyorum ama giren herkesin bugün üzüldüğü tek bir şey var eminim. Kemancı'nın sahibi Zeki Ateş..... çok resmi oldu bu değiştiriyorum Zeki Abi kansere yenik düştü. KEMANCI'sını, çalışanlarını, sol anahtarını çizmeyi bilenleri, fa anahtarıyla kafayı yiyenleri, dinleyeni, dinlemeyeni, seveni, sevmeyeni üzüldü bugün. Tarzından, hayatından ve bildiklerinden asla ödün vermeyen bu başarılı abiyi şahsen tanıyor olmak ayrı bir acıttı canımı. Yaptığım işleri beğenmeyip sürekli eleştiren bu huysuz delikanlının, Zeki Abimizin böyle amansız gidişi gözyaşlarımın ne kadar zamandır hapsedildiğini gösterdi... Evet ağladım... Sizi bilmem ama ben önüme çıkan çatallı yollarda destek aldığım, sözünü dinlemeyip burnumu çamura batırdığımda karşımda haklı haklı gülen bir abimi, bir çalışma arkadaşımı kaybettim....

 

IŞIK seninle olsun ZEKİ ABİ...

 

  

 
Toplam blog
: 11
: 429
Kayıt tarihi
: 18.04.11
 
 

31 yaşında önce kendini kaybetmiş, bulduğunda ise geç kalınmışlık hissi ile darmadağınık olmuş bir a..