Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Kopmuş film şeridi

Kopmuş film şeridi
 

Ben öldüm galiba...


Uzanmış
şaşkın
ağzıma,

Hem lolipop
Hem şemsiye
çikolata.
Eee... bunlar bakkalın eli,
istemedi para!

Aşırmanın zevki kursağımda.

Elimde elma şekeri,                                                                                                                                                    Misket şıkırtısı cebimde.
Çalınmış çağla tadı
kulağımda,
-Bir daha mı, asla!

Kuruduğunda bir güzel soyarım,

diz yaramın kabuğunu.
Geçip giderken;                                                                                                                                     Dondurmacı, simitçi, gazeteci,                                                                                                                          lavantacı, kalaycı ve macuncu…


Kendim satıyorum, hileli zaten
-Şans... talih... kader… kısmet! beş kuruşa…

Poşet!
yok,
File ya da sepet var kollarımızda.

Sütçü, yoğurtçu, postacı.
Süpürerek geliyor
bana doğru,
Çöpçü Dayı!

Siluet kalabalığı,
Yokuşlu sokağımın başı.

Üst üste alıverdim,
Ne kolaymış!
tüm diplomalarımı.


Bir asker selamı!
teskere.
Biletli biletsiz,
girdim çıktım;
Maçlara, tiyatroya, sinemaya.
Anlayın, her yere!


Boşuna mı uğraştım
onca yıl
Nasıl da sağanak
dizelere.

Hepsi burada,
Yanımda
olmayan
arkadaşlarım da.

İyi ki yememişim,
hak ederek
hiç tokat.

Seviniyorum...

Sesleniyorum...

Anne!..
İnci!..
Abi!..
Baba!..

Ya...
ben
öldüm
galiba.

Kaynak: Öncel İPEKÇİ - Çalınmış Çağla Tadı

 
Toplam blog
: 63
: 945
Kayıt tarihi
: 30.08.12
 
 

Reklam ve Metin Yazarıyım. 1962 Yılında başkentte doğmuşum.  O beni bitiremeden ben O'nu ..