Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

KÖR MÜSÜN BE SEVDİĞİM

KÖR MÜSÜN BE SEVDİĞİM
 

KÖRMÜSÜN BE SEVDİĞİM

Gönül özlemlerinden, sevgiden bilmez misin?

Gözlerimde davet var, bakınca görmez misin?

Senin için akan o, yaşları silmez misin?

Anladım görmüyorsun, kör müsün be sevdiğim?

Seni öyle sevdim ki, suyumda aşımdasın.

Benden uzak değilsin, hep yanı başımdasın.

Gezdiğim tüm yolların, toprağı taşındasın.

Bunu sen görmüyorsun, kör müsün be sevdiğim?

Hiçbir şeyin tadı yok, yaşamak bir işkence.

Her günüm azap benim, her günüm sanki gece.

Adını yüreğime, yazmışken hece hece.

Bakıp ta görmüyorsun, kör müsün be sevdiğim?

Umutlarım kurudu, açmaz oldu çiçekler.

Yarınlarım karardı, sensiz hep seni bekler!

Dilek tutup fal açtım, meçhuldür gelecekler.

Sevdiğimi bilmiyorsun, kör müsün be sevdiğim?

Gün dağları aşıyor, gönül sesine uydu.

Anladım gelmiyorsun, senin sevdansa buydu.

Aşkımı cümle âlem, sağır sultan bile duydu.

Sen duyup görmüyorsun, kör müsün be sevdiğim?

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..