Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '11

 
Kategori
Deneme
 

Kördüğümümsün

Kördüğümümsün
 

Gecenin son çeyreğine girmek üzereyim. Seni düşünmekten kendimi alamıyor, sana yaşattığım üzüntülerin acısı ile uyumak bile istemiyorum. Bu acıların bana kâbus olarak iade edileceği  korkusu ile.

Gecenin ilerleyen saatleri… Güneşin gün içindeki sıcaklığından izlerin iyice kaybolduğu, karanlığın titreten soğuğu ile baş başa, bir başıma seni düşünüyorum. Seni düşünüyorum sevgilim. Kalbimin titrek, ürkek atışı ile birlikte seni düşünüyorum. Bedenim titriyor, üşüyorum ama içimde varlığını hissetmek titremeye galip geliyor ve içim seninle kıpır kıpır bir volkan gibi patlamak istiyor. Senin için atıyor bu kalbim, seninle ve sana hasret.

Yağmur bulutu gibiyim. Boşalmak istiyorum. Boşalacağım Süphan’ım olur musun? Dolu yağmak istiyorum, hem de çok dolu…” Kar” yağdırmak istiyorum, tüm beyazlığı ile. Gelinlik gibi… Yağmurumu son damlasına kadar üzerine akıtmak… Başına dayanıp ağlamak, eteklerine yaslanıp melun melun beklemek istiyorum.

Beni kabul eder misin Süphan’ım, beni bağrına basar mısın? İçi büyük bir yangın ile dolmuş, bağrı yanık, ruhu güzel… İnceliğini ve de sadeliğini, engin güzelliklerini, nârını derinlerde gizleyen Süphan’ım… Bilirim zirvene çıkamam, orada yağamam. Buna gücüm yetmez ve cesaretimde olmaz. Ama eteklerinde bana yer ayırır mısın?

Beklerken gözlerin geldi gözlerimin önüne, dudakların, duruşun, gülüşün, sevgiyle bakışın... Ne kadar da özlemiş, hasret kalmışım.

Şimdi güz sonu, kışa giriyoruz ben dört mevsim baharı yaşadım ve yaşıyorum seninle. Dört mevsim çiçek açtın kalbimde, taze bir yaprak gibi yeşil, sevgi çiçeğisin, üzerine çiğ taneleri düşmüş kırmızı gül. Mavisin, beyazsın. Bütün renklerde seviyorum seni... Seni severken hayatı da seviyorum ben, dünyayı da, insanları da... Rabbim daha çok bağlanıyorum seninle. Cennetimsin, bu dünyada Rabbimin bana yaşattığı cennetimsin. Seni seviyorum. Evet, seviyorum seni. Hem de sana göstermeyi bir türlü beceremediğim, kendime bu yüzden hep kızdığım kadar çok seviyorum.

Kalbi buruk bir şekilde yatağıma giriyor ve seni düşünüyorum. Dua ediyor ve kendimi engin bir boşluğa bırakarak seni izliyorum. Bir garip adamın seni tüm yüreğiyle sevdiğini unutma. Tüm aptallıklarına rağmen seni dünyalara değişmeyeceğini de…                                                                                                                                    

Ü&K-

14.11.11-04:56

 
Toplam blog
: 6
: 622
Kayıt tarihi
: 27.08.09
 
 

Şu temiz hayat toprağına nefret tohumu ekipte, çocuklar misali anlamsız ve gereksiz kavgalar yapm..