Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '11

 
Kategori
Deneme
 

Bugün farkında

Bugün mutluydu akşamın karanlığında. Saya saya bitiremediği yedi günün sonunda sevgili güneşinin ardına saklandı. Konuştu, dertleşti, sevildiğini hissetti. Karamsarlıkları yıkıp umudu koydu önüne ve ona en ciddi ses tonuyla nasihat verdi:

 
"Bak güzel kardeşim; gelecek istediğin gibi olsun ya da olmasın sen asla sen olmaktan çıkma. En kötüsü bana tutun. Ya da en yakın dostum Yarın'a... İşmiş, güçmüş, evmiş, barkmış, sana bağlanan insanlarmış, olur ya da olmaz, aldırma. Var olmaya devam et ki güneş de doğsun sevgilim Yarın'a."
 
Hem dert olmuş, hem dertten muaf etmiş Bugün'ü, Yarın. Dostu, ailesi, sevgilisi, umudu, mutluluğu, huzuru olmuş. Bu yüzden olsa gerek onunla da konuşmuş:
 
"Aşkım, derdim, tasam,tesellim, kahramanım! Korkutmasın geleceğimi sen belledim. Olur ya da olmaz, kim sağ kim selamet. Benim arzum, isteğim budur. Olur ya, gönlün olmaz istemez istediğimi... Olsun. Senin canın sağ olsun. Ben senin var olmanla bile yetinirm."
 
Zaman artık ayarında akıyor Bugün'ü Yarın izliyordu. Umut ise bitmeyecek bir son diliyordu. Dün'ün bu iki aşığa bulaşmayacağı bir hayat... Her geçen gün artacak bir aşk görüyordu.
 
Toplam blog
: 58
: 402
Kayıt tarihi
: 06.04.10
 
 

Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mezunuyum. ..