Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Kelimeler

Benim aşkım kelimelere dönüşüp cümlelerime sığmaz.
Sessizliğim olur gerçeğimde, bir hayalde kalmaz.
Küçük bir dokunuşun ürperttiği ten,
bir bağımlı gibi istemeden durmaz.

Benim aşkım kelimelerime sığmaz,
geçmişim ya da istenilen geleceğim gibi.
Bir tebessüme bakar dünyaya sahip oluşum.
Ve yine tek bir tebessümle birinin dünyası oluşum.

Tüm o çocukluktan, kaçıp kovalanmaktan,
can acıtıp yine de seviyorum dalgalarından,
korkulardan, ayrılıklardan,
hiç bitmeyecek gibi duran yalnızlıktan,
yanında birinin varlığını aramamaktan
ve burnu hayatımda insanlardan muaf bıraktım kendimi.

Tek bir yöne doğru bakarken yüzüm,
Uzun zamandır bu denli kapanmamıştı gözüm.
Yanındaki kıymetini omzuna yasladığında,
Nasıl bir huzurmuş bu zamanında bilemedim;
Benim aşkım kelimelere sığmaz dedim!

 
Toplam blog
: 58
: 402
Kayıt tarihi
: 06.04.10
 
 

Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mezunuyum. ..