Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Korkusuzlar için el kitabı

Korkusuzlar için el kitabı
 

romantizm


—a-


Onların göğü kurşuni

Aşkları yapaydı

Elleri beton değildi ama

Bakışları duvardı


Onların denizi çamur

Dilleri acıydı

Gözleri kapalı değildi ama

Yalanları apaçıktı


—b-


Kitabı aldım kucağıma

Kitap kadar boş kaldı sehpanın üstü

Seni aldım içime

Ben dünya oldum


—c-


Bizlerin suçu güzel olmaktı

Neşelerimiz fazla geldi onlara


—d-


Gitarı aldım elime

Müzik kadar çoğaldın içimde

Güfte oldun, ezgi oldun

Eridin yangınımla

Antik bir heykel oldun fikrimde

Kolları kırık, dizleri bağlı

Bir gülüşü benziyordu sana

Bir de bakışı

Korktum ona dokunmaya

Sustum ürküp de kaçmasın diye

Sanırsam öptün beni

Veya çok istediğimden öyle hissettim…


28.05.10

Nadir

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..