Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Koronayı 1 Günde Yenmek Mümkün

Merhaba sevgili Covid 19 hastaları ve covid 19 olma ihtimali olan güzel insanlar.

Başta hastalarımız ve kendim olmak üzere geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Umarım hastalarımız tez zamanda iyileşir ve bu virüs belâsından tez zamanda kurtuluruz, başka insanımız hastalanmaz.

Şimdi size bir soru sormak istiyorum?

Koronavirüsü bir günde yenmek mümkün mü?

Cevap veriyorum: Kesinlikle mümkün!!!

02.12.2020 çarşamba günü PCR testim pozitif çıktı. Bir gün önce burun akıntısı baş gösterince kendimden şüphelendim. Ben sağlık çalışanıyım ve bir yazarım. Hem sağlık işinde çalışıyorum hem kitaplarımı yazmaya çalışıyorum. İki güzel mesleğe sahip olunca ister istemez her konuda araştırma yapıyorum. Türkiye'nin en büyük işlerinden birinde mesleğimi icra etmekteyim. Doğal olarak her memleketten çalışanla karşı karşıyayım. Gelen gidenin eksik olmadığı iş yerimizde koronavirüs vakaları da had safhada. Ben de nasibimi aldım. 

Testim pozitif çıkınca şoka girmedim, hastalığın bedenimdeki varlığını kabul ettim ve sakin kaldım. Bakın bu çok önemli, asla kendimi paralamadım, hastalığın kollarına kendimi bırakmadım. Hastalık var ve ne yapabilirim dedim. Şirketimiz pozitif çıkan kişileri hemen dışarıda bir otelde karantinaya alıp, bildirimini yapıyor. Diğer çalışanlara bulaşmaması için çalışma alanının dışına alıp tedavisine başlıyoruz. Sağlık Bakanlığı kısa sürede gerekli ilâcı gönderiyor, biz de yakın takipte kalıyoruz. Ben de hemen otele geçtim, izole oldum. Yanıma 10 gün yetecek şahsi malzemelerimi aldım. Mâlum karantina süresi 10 gün resmî olarak. Virüs sanki testimin yapılmasını bekliyormuş, öğrendiğim ilk gün saldırıya geçti; başımda tuhaf bir ağrı, burnumda akıntı ve koku alamama, sırtımda, bacaklarımda, ağrı, halsizlik beliriverdi. Gün içinde bakanlığın gönderdiği sağlık çalışanları geldiler, kanımı aldılar, ilâç bıraktılar. 

Şimdi can alıcı tedavi yöntemimi açıklıyorum: Sirke ve Kekik!!!

Bana verdikleri bir kutu hapı kullanmaya hiç niyetim yoktu, çok fazla yan etkisinin olduğunu biliyordum. Ben Covid 19 denen illeti yenecektim ve bunu doğal yöntemle yapacaktım. 

Hemen harekete geçtim, odamda koli koli şaşal sular vardı, bittikçe gönderiliyordu. Yemeklerimiz kapı önlerine bırakılıyordu, kısaca her şeyimiz vardı, benim gibi çok pozitif vaka vardı otelde. Sular 0,5ml pet şişe şeklindeydi. Şişeye hemen bir miktar sirke, bir miktar kekik koyup içmeye başladım. Arayı açmadan yudum yudum içtim. Benim doğal tedavim buydu. Faydalarını detaylı şekilde internetten öğrenebilirsiniz.

Sirke, su ve kekikle yetindim mi? Hayır! Hemen moral aşılama telkinine geçtim. Virüs bendeyse yenecek kişi de bendim. Aynanın karşısında, ayna karşısında olmadan kendime telkin vermeye başladım:

Hastalık bende olabilir ama ben bu hastalığı kabul etmiyorum!

Ben çok sağlıklı biriyim, bu virüsü vücudumdan atabilirim!

Ben şifa enerjisini kendime çekiyorum, hastalığın negatif enerjisini bedenimden uzaklaştırıyorum!

Virüs bana zarar veremez! Ben istemediğim sürece hiçbir şey bana zarar veremez... gibi bir sürü cümle kurup kendime bir kalkan oluşturdum. Moralimi yüksek tutunca daha çok rahatladım. 

Yetinmek gibi bir düşüncem yoktu, o bana saldırdıysa ben de ona saldıracaktım, madem savaşıyorduk kuralına göre oynayacaktım. İnançlı bir insanım elimden geldiği kadar. Duaların ve ayetlerin gücünü çok iyi biliyorum, su, sirke ve kekik karışımıma bildiğim ayetleri okuyup, gerekli sözleri söyleyip suyu canlandırdım. Bu noktaya da değiniyorum; suyu canlandırmak, hareketlendirmek diye bir mevzu var, detaylarını internette çokça bulabilirsiniz. Ayrıca insan hangi dine mensup olursa olsun okuyacağı duaları su kesinlikle algılıyor hatta inançsız kişilerin yükleme için konuşması bile yeterli oluyor. Silâhlarım hazırdı, bundan sonra güzelce dinlenip, karışımımın yanında iyi beslenmekti. Bitki çayları, sarımsak ve mandalina gibi diğer ürünlerimi de eksik etmedim. Ama sirke ve kekik 1. silâhlarımdı. Çünkü ikisi müthiş mikroorganizma öldürücüdür. Tabi bol su ile alınması gerekiyor.

Günde bir defa da bir çay kaşığı karbonatı bir bardak içme suyuna karıştırıp, beş dakika dinlendirdikten sonra içtim. Vücudun PH değerini artıması açısından karbonatın önemi büyüktür.

Sıkı durun: 24 saatte koronavirüsü etkisiz hâle getirdim!!!

Bu bir gerçek, 24 saatte koronavirüsü etkisiz hâle getirdim!!! Bakın yok ettim demiyorum, etkisiz hâle getirdim. Gece virüs dengemi bozdu, neredeyse sendeledim, baş, bel, bacak ağrısı ve hâlsizlik ciddi şekilde etkiledi ama kısa sürdü. Yatağa girip uyuyana kadar çok zorlandım. Yaptığım karışım ve telkin koronavirüs denen dünya lânetini yüzde yetmiş oranında durdurdu ve rahat bir nefes aldım. Birinci günün sonunda kendimi iyi hissetmeye başladım. Su, sirke ve kekik ciğerlerimi ele geçirmesine müsaade etmedi. Onların sayesinde hiç solunum sıkıntısı yaşamadım. Tat alma duyum yerinde kaldı ama koku duyumu yüzde doksan oranında kaybettim, ara sıra burnum açıldı ve koku alabildim, o da kısa süreli oldu tabi.

İkinci gün itibari ile halsizliğim ve ağrılarım azaldı. Üçüncü gün itibari ile baş ağrım tamamen geçti, bel ve bacak ağrılarım en alt seviyede kaldı. Bugün 5 gün oldu ve çok çok iyiyim, koku sıkıntım haricinde şikâyetlerim tamamen geçti. 

Karantinam hâlâ devam ediyor fakat rahat bir şekilde günümün dolmasını bekliyorum.

Bu yazıyı bilgi amaçlı yazdım. Faydalanmak isteyen olursa beni mutlu eder. Tekrar hatırlatıyorum; ben bir sağlık çalışanıyım ve ilâçların esiri değilim. Doğal yöntemlerin neidüğü belirsiz tedavi yöntemlerinden daha etkili olduğunu pekâlâ biliyorum ve insanların da bilmesini istiyorum.

SU, KEKİK, SİRKE!!!

VE DİĞER DOĞAL BESİNLER!!!

SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM!!!

SAĞLIKÇI YAZAR

-HARUN ATALAY-

 
Toplam blog
: 51
: 275
Kayıt tarihi
: 15.02.11
 
 

"OKUMAK VE YAZMAK DÜNYANIN EN GÜZEL DAVRANIŞLARINDAN BİRİDİR" Bu düşünce çerçevesinde hareket etm..