Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '16

 
Kategori
Yılbaşı
 

Koskoca bir yılın bir kaç satırlık özeti

Biraz geç oldu biliyorum ama ancak yazabildim ????

2015 en güzel duyguları yaşadığım aynı zamanda üzüntü ve hayal kırıklığını bile bile barındırdığım, boş yere kürek çektiğim her şeyden önemlisi ve acı olanı kendimden çok fazla verdiğim Avuçlarımın içine her baktığımda o boşluğu hissettiğim ve geçte olsa farkına vardığım...

Zamanın; her zaman dediğim gibi çokkçaaa önemli olduğunu kaybedecek zamanımızın olmadığını bir kez daha anladığım, verdikçe kendi benliğimi kaybettiğim bir yıl oldu, insan yaşaya yaşaya büyüyormuş beni bir yaş daha büyüttüğünüz için teşekkür ederim. Hayatta hiç bir şeyi zorlamamanız gerekiyormuş, olacağı varsa ya değişeceği varsa kendiliğinden değişiyor veya oluyormuş. Allah her şeyden önce sağlık versin çünkü sağlığınızı kaybedince hayattan kopuyorsunuz.

Hiç bir şey için pişman değilim yaşanması gereken yaşanıyor hayatta, önemli olansa hayata kaldığın yerden devam edebilmeniz.

Ben her zaman bunu başarabildiğime inanıyorum.

İyi ki yanımda ailem ve yıllarca her sırrımı verebildiğim bunaldıklarında bile beni dinlemekten vazgeçmeyen dostlarım var. Aldığım ve bundan sonra alacağım kararlarda asla pişmanlık duymadım, duymayacağım.

Bir yılı tertemiz ve iyi hatırlayıp geride bırakıyorum.

Bu zorlu hayat yolunda Allah herkesin yardımcısı olsun. 2016 Herkese en hayırlı yıl olsun.

 
Toplam blog
: 14
: 897
Kayıt tarihi
: 27.03.12
 
 

11.01.1985 Adana doğumluyum... ..