Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Köyün delisi..

Köyün delisi..
 

- Müdürüm günaydın..

- Günaydın Hasancım gel,

-Çok fazla zamanınızı almayacağım. Mal sevkıyatı ile ilgili yeni bir proje geliştirdim de müsaitseniz sizinle paylaşmak istiyorum..

- Ah Hasan ah, böyle şeylerle zaman kaybedeceğine işini yapsana sen. Bu kaçıncı proje? Yanlış anlama zekana saygım var fakat bunlara gerek yok..

- ……………

- Moralini bozma hemen canım, otur ben sana çay söyleyeyim..

- Bu projenden Şefinin haberi var mı?

- Defalarca anlatmaya çalıştım ama dinlemedi..

- Akıllı çocuk tabii. Bu yüzden şef yaptık ya biz onu, boş işlerle zamanını harcamıyor…

Odanın kapısı çalar, kendinden emin adımlarla Nevriye Hanım girer içeriye.. Küçümseyen gözlerle Hasan'a bakar, getirdiği çayı Hasanın önündeki masaya bırakır. (Kurumsal şirketlerde nedendir bilinmez üst yönetimle muhatap olan insanlar, yaptıkları iş ne olursa olsun diğer çalışanlara farklı davranır!)

Çaylar içilirken, Müdür, Hasan'la konuşmaz, açık olan bilgisayarda borsayı takip eder.

- Müdürüm çaya teşekkür ederim.. Ben işimin başına döneyim…

- Tamam Hasancım, moral bozmak yok, herkesin işi farklı.. Biz senin çalışmalarından çok memnunuz… Dosyanı masanın üzerine bırak.. Bir ara incelerim…

Hasan koridorun sonunda kaybolmak üzereyken, yaptığı telefon konuşmasını yeni bitiren sekreter Banu;

- Hasaaaaaaan..

Hasan geri döner..

-Benim yakışıklı mucidim ne buldum yine bakalım…

-Aylardır Sevkıyatla ilgili bir proje üzerinde çalışıyordum. Geçen hafta bitirdim. Bizim Şefe anlattım. Ciddiye almayınca Müdüre göstermek istedim.. O da ilgilenmedi. Dosyayı masasının üzerine bıraktım çıktım…

-Ah be Hasan.. İyi çocuksun, hoş çocuksun… Ne zaman ayakların yere basmaya başlayacak senin? Benden duymuş olma ama müdürler sana çok gülüyor haberin olsun…

-……………………..

- Köyün delisi misin sen? Proje, mroje….

Aradan haftalar geçer…

Müdür tuvalete giderken, Hasan'ın masasına bıraktığı proje gözüne takılır.. Gülerek alır dosyayı.. Klozete oturduğunda ilk sayfayı açar…

-Banu bana Yönetim Kurulu Başkanı Selami Beyi bağlar mısın? Acil ama..

- Selemi Bey Merhabalar nasılsınız. Teşekkür ederim bende iyiyim… Çok fazla vaktinizi almadan konuya gireyim. Yaklaşık bir yıldır, sevkıyatla ilgili bir proje üzerinde çalışıyordum.

Yeni bitti.. Bu projeyi uygulamaya koyarsak şirketimiz her yıl.. Yaklaşık iki trilyon kar edecek… Müsait bir zamanda yanınıza gelip detayları anlatmak istiyorum…Tamam Cuma günü öğleden sonra sizin ofisinizde…..

Müdür Yönetim Kuruluna sunumu yapar.. Proje okeylenir…

Yüklü bir ikramiye Müdürün banka hesabına yatar….

İlerleyen günlerde bir Pazartesi sabahı, tüm çalışanlar toplantı odasına çağrılır.

Şef yeni sevkıyat sisteminin detaylarını paylaşır. Toplantı bitmek üzereyken Müdür içeriye girer…

- Bu projenin mimarı Müdürümüzde geldi işte…

Müdür boğazını temizler….

- Şirketimiz yeniliklerin öncüsüdür.. Bu proje şirketin tüm dağıtım depolarında uygulanmaya başlayacak. Şirket bu sayede yılda iki trilyon lira kar edecek…

Her zaman söylediğim gibi… Çalışmak çalışmak çalışmak……

Şef çalışanlara Müdürü alkışlatır..

Bu arada Hasan!

Hasan mı…?

Boş verin canım Hasanı!

O hala köyün delisi!!

foto:/www.maksimum.com/

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..