Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '13

 
Kategori
Güncel
 

Kriz!!!!

Kriz!!!!
 

Utanıyorum memleketimin halinden!

Utanıyorum yaşadığım devlete bağımsız demekten!

Parçala, böl, yapıştır yani; cut, copy, paste bir vatan!

Nereye gidiyoruz? Dümende kim var? Biz kimiz?

Nasıl bir demokrasi bu?

Nasıl bir bilgi kirliliği?

Telekom satıldığından beridir isim-şehir-hayvan oyunu oynuyoruz! Kim-kiminle-nerede-ne yaptı- kim gördü-ne dedi!

Havada uçan insanlarla, havadan uçup gelmiş paralarla yakalanan ni olduğu belirsiz gencecik dünya-ahiret zenginleri!

Meğersem bizim Ebru’da Demi Moore olmuş, haberimiz yok! Adam 29 yaşında yahu!!!

Madonna genç istiyor, Jenifir Lopet ablamız ise keza daha genç! Nedir bu genç erkeklerin sırrı?

Süülemeyeee dilim va mıyor!

Artık Adnan Menderes asıldı diye üzülmüyorum! Gerçekten!

Şayet gördüğüm şeyleri bundan on yıl evvel göreceğimi söyleseler hayatta inanmazdım!

Kim, kimin adamı? Her mevkide falanca filancanın adamı!

Adam derin hoca! Derin hocalar en derine hitap eder! Abi bende mevki falan bırakmadın?!

Oğlum ben olmasaydı sen, ne mevkide olurdun?

Hocam kaleci olurdum!

Ama seni ben savcı yapıp forvet hattına aldım!

Peki ama ben şimdi açığa alınacağım yani! Çok sürmez 1-1.5 yıl sonrasında ben seni göreceğim ve golcü yapacağım!

Kahretsin!!!!!!

Hukukusuzluğun hukuku yüzyıllardır iyi işliyor devletimde! Vatandaş da bunu biliyor ve para-mevki sahibi olup kendi hukukunu yaratmaya çalışıyor!

Herkesin polisi, savcısı, hakimi ayrı!

İçeride yüksek kurmay subaylar pişpirik oynayıp gün saymaya başlamışlar bile! İlk işaret; Balbay! Bize de sıra geldi!

Aynen!

Girdiğiniz gibi, hiç girmemiş gibi çıkacaksınız!

Türkiyeme bayılıyorum!

İngilizce esas lisan olmuş! İstanbul’da ajan kaynıyor! Hepsi de İngilizce biliyor!

“Hey Corc , versene borç”

Yok canım, artık sana para yok! Sen zenginsin zati! Bak Suriyeliler hükümetin yapamadığını yaparak Güneydoğuda sanayiyi geliştirecek! Sigorta-migorta yok! Onlardan Bursa’da da görülmeye başlandı! “Şemşi satıyo....”

İcazet alan Yellow-rose!

Tasdikname alan Sword-Narrow-son!

Niye mi İngilizce yazıyorum?

Biz de Dubai olduk; hem İngilizce, hem Türkçe resmi dil!

Obama bile Hocaya danışıyor; şu Türkiye nasıl ele geçirilir?

Humeyni de İslamiyet adına Amerikanlaşmamış mıydı?

Rüşvet operasyonu tesadüfen 7 yıl bankacılık sistemi dünya tarafından bitirilmiş İran yüzünden çıkmıyor mu? Katırlar üzerinde yürüyen paralar, nasıl insan üstünde çıkar ki? Hiç bu kadar çok parayı bir arada görmemiş Türk Halkı için rüşvet diye nitelenen bu paraların bir kısmını, ben de zamanında 40.000, 50.000 Euro olarak İran’dan donumun içinde getirmişliğim var! Türkiye’de bu paralara işlem yapmakla yükümlenmiş tek bir banka var: Türkiye Halk Bankası(resmen devlet görevlendirmiş bu bankayı kayıt dışı paralar için!)...

Allah-Allah!

Bir zengin işadamı kurye????

İran’la onca anlaşmalar imzalanırken, ticaret yapılırken İran’dan Türkiye’ye para girişi yasakken o paralar bu ülkeye nasıl geliyor acaba!

BıııııııııııKKKKKKtııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!

Ülen bu matriks falan mı len!

Kim neydi, kimdi, karıştıryooommm!

Who is Neon!!!

Hepimiz birer laleyiz!

Şükran cezire!(Arapça çok teşekkür ederim demek)

Tayyip,tayyip! (Arapça’da OK demek!)

Yettiiiiiiii Gayrııııııııı!

Kriiiiiizzzzzz vaaaar kkkkkkkrrrrriiiiiiiiiizzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..