Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Küçük blogcular İzmir' de toplantıya ucundan dokundu

Küçük blogcular İzmir' de toplantıya ucundan dokundu
 

Saatimiz 10:58. Blogcuların arabaya binecekleri yere annem Deniz, kardeşim Bartu ve ben Bensu koşar adım gitmiştik.

Sonra Yağmur Zamanı anneme sarıldı. Yanında Neşe Abla vardı. Geldi sarıldı. Sonra da Beenmaya Özlem Ablam. Sonra bir ses duydum. Mehmet Eren abim kardeşimle bana bağırıyordu: Kızım, oğlum ne o formalar(üstümüzde Galatasaray formalarımız vardı, Mehmet Abi için giymiştik)yakışıyor mu size diye. Sonra da Özlem Abla: Ya ne bağırıyorsun çocuklara ne güzel giymişler formaları.

Neyse sonra herkes arabaya bindi. Tek eksik Neşe Abla. Biz otobüsün dışındaydık zaten kardeşimle.(Babaanneme gideceğimiz için katılamadık toplantıya)Neşe Abla geldi sonra bizimle fotoğraf çekindi. İlyas Abi bağırıyordu: Hadi daha çok çekilcek yer var çekinirsiniz diye. Ondan sonra Neşe Abla'da bağırdı: Gelmiyor onlar. İlyas Abi: Neden ya gelsinler onlarda diyordu.

Sonra ben ve kardeşim hariç oradaki bütün blogcular bindiler otobüse.

Kordon'da gezerken karşılaştık yine onlarla. El salladık ve onlar gitti...

Ertesi gün 9 Eylül. Biz daha babaannemdeydik. Saat 12:30 sularında ordan çıktık. Kordon'un oraya geldik. Annemlerin oturduğu yeri bulduk. Orda Pelin Abla, Neşe Abla, üçnokta Deniz Abi, annem Deniz ve Pirmete Abi oturuyordu.

Sonra da Feyhan Abla geldi.

Oturuyorduk. Birden kardeşimin önüne pasta geldi. Yani kardeşime sürpriz doğum günü partisi yaptılar. Kardeşim zaten şok oldu, hiçbirşey söyleyemedi. Sonra mumları üfledi pastasını kesti. Pastalar yendikten sonra biz Bursa'ya doğru yola çıktık.

MB ailesi çok güzel, çok iyi insanlarla dolu. İzmir'de bunu bir kez daha anladım. O güzel İzmir havasıyla, o muhteşem yazarlar ne kadar birbiriyle uyuşuyordu...

İzmir'de tanıştığım herkes çok iyi, çok güzel insanlardı. Tanışamadıklarımın da öyle olduğundan eminim. Ben ve kardeşim İzmir'de toplantıya ucundan dokunmuştuk. Buluşma anında ve ayrılma anında. İzmir'e giden herkesin İzmir'den güzel anılarla ayrıldığına eminim...


Blognot: Asıl toplantıyı ben bilmiyorum büyüklerime sorun derim:)

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..