Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Küçük sevgilim...

Küçük sevgilim...
 

Bayanlarda kendinden yaşça küçük biriyle birlikte olmak hep yadırganmıştır. Kadına hep ağır ithamlarda bulunulmuştur. Erkek aynı şeyi yaptığı zaman çok doğal karşılanmış hatta takdir edilmiştir. Kendinden yaşça küçük biriyle birlikte olmak ayrı çocuğun yaşındaki bir insanla birlikte olmak apayrı bir konu. Ama çoğu insan bu ayrımı yapamamaktadır.

İlişkilerde asıl önemli olan çiftlerin birbirini ne denli anladığı, birbirlerinin isteklerine ne ölçüde cevap verdiği herşeyden önemlisi birlikteyken ne kadar mutlu olduğudur.

Benim sözlüm benden 3 buçuk yaş ufak. İnsanlar ilk duyduğunda aaa olur mu öle şey çocuk mu büyütüceksin gibi sadece başlangıç olan bunun gibi bir sürü kelime sarfediyorlar. Ama ilişkimize baktığım zaman bazı farklılıklar olsa da ki bunun yaşla ilgisi yok ben ondan daha çocuğum bazen o kadar olgun haraketler sergiliyor ve o kadar gerçekci bakıyorki hayata o zaman onun beni büyüteceğini düşünüyorum. Beraber büyüyoruz, beraber çocuklaşıyoruz ve birbirimizden çok şey öğreniyoruz.

Yaş önemli değil hele ki görünmeyecek kadar bir iki yaş hiç önemli değil anlaşabiliyorsan ve mutluysan kurcalamaya gerek yok ufak detayları. Mutluluğumsun diyebiliyorsanız birisi için kaybetmeye değmez saçma sapan sebepler yüzünden.

Son olarak yaş farkı olarak kendinden 20 yaş küçük birisiyle zorla evlendirilen insanlar için geçerli değil bu söylediklerim. Biraz sübyancılığa giriyor o durum. Lafım meclisden dışarı.

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 41
: 1224
Kayıt tarihi
: 28.04.09
 
 

24.07.1984 Sakarya doğumluyum... Hayatım hep yoğun geçer hem çalışıyorum hemde okuyorum... Bana iyi ..