Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Küçük sürprizlerle güzel hayat :)

Küçük sürprizlerle güzel hayat :)
 

Öyle vallahi :)

Bazen bir arkadaşımız, bazen bir yakınımız, bazen de hayat sürpriz yapıyor :)

Hiç beklemediği bir anda karşısına çıkınca hakikaten mutlu oluyor insan :)

Ne zamandır aklımda ABBA grubu vardı :)

Nerden takıldıysam artık :)

Durup durup eski şarkılarını hatırlıyordum :)

Mırıldanırdım hafiften :)

''Bir yerlerden bulsam da MP3 yaptırsam'' diye niyetleniyordum :)

İşyerimde masadaki PCyi karıştırırken ne bulsam iyi :)

ABBA'nın albümleri :)

Hiii!

Hemi de...

Full :)

Aman Ya Rabbimmmm :)

Klasörde Pink Floyd' da varmış, şimdi gördüm :)

''Kör istermiş bir göz, Rabbim verirmiş iki göz'' derler ya :)

Hakketmiş :)

Kendime bir ''hoşgeldin'' hediyesi olarak kabul ettim Rabbimin katından :)

Bir sevindim, bir sevindim o kadar olur :)

Dinliyorum tabii :)

Yanında da capuccinom :)

Güzel oluyor :)

Hoşgeldim :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..