Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '12

 
Kategori
Söyleşi
 

Küfür ederiz biz!

Küfür ederiz biz!
 

selam!


Küfür etmek bir reflekstir. Küfür etmek güzeldir. Küfür etmek rahatlatır. Küfür etmek iletişimi geliştirir. Küfür etmek yaratıcılığı aşılar. Küfür etmek insanın kendi iç güzelliğini keşfetmesini onu görmesini sağlar. Küfür etmek cilde iyi gelir. Ayrıca küfür eden insan daha uzun ömürlü oluyormuş ve ayrıca bayanlar için söylüyorum küfür zayıflatırmış… Son söylediğim yalan yok öyle bir dünya.

 
Türk milleti olarak kızı erkeği, yaşlısı genci fark etmez küfür ederiz, hatta sağlam küfür ederiz. Küfür etmem diyen kara keçidir! Annemiz babamız hep aman küfür etme evladım der ama ben en iyi küfürleri babamdan öğrendim. Adam feci akıyor yahu. 
 
Küfür ilk ne zaman edilmiştir acaba? Bir insanı kızdıracak ne oldu da o da küfür etti acaba? Kesinlikle üniversite tez konusu olabilir bu. İlk küfür kesin bir erkeğin ağzında çıkmıştır. İnsan saatlerce düşünür bunu. Bence kesin kız meselidir he. İlk hangi küfürü söyledi acaba?
 
Mmm meselaaaaa; Erkek sevgilisini bekler bekler gelmez. Adam küplere biner. 10 dakika… 15 dakika… 30 dakika… Yok! Yenge hala gelmemiştir. Oradan süslü bir kız gözükür, gelen yengedir. Bizim abi beklemekten kafayı yemiş tabi;
-Nerdesin ağaç olduk burda ..ına koyim yiaaa...! Demiş olabilir bence. 
 
Küfür etmenin “çünkü”sü olur mu? Olur elbette. Neden küfür ederiz? Bunun için neden saymaya başlarsak sabah olur, yine bitmez. İnsanlar nedensiz küfür etmez. Küfür etmeye iten nedenler çokçadır.
 
Ben şahsen en çok maç izlerken küfür ederim. Özellikle Beşiktaşlıysanız küfür etmeye alışkın olmanız gerek. O kadar enteresan hadiseler oluyor ki maçta gel de küfür etme gevurun çocuklarına! Boş kaleye kaçıran insana küfür edilmezse ayıptır! Yazarken bile elim ayağım titriyor. Neyse bir zaman sonra alışıyorum tabi bizim hayvanatlara. Sadece derin derin nefes alıp veriyorum. Varsa sıkıntı siz de deneyin.
           
Başka örnekler de mesel ; sevgiliden ayrılan veya sevgilisi olmayan insan küfür eder, sınavdan düşük alan insan küfür eder, otobüse binip akbilinin boş olduğunu gören insan küfür eder, evde ekmeğin bittiğini gören insan küfür eder, ojesini bulamayan insan küfür eder, çayı soğuyan insan küfür eder, kaleminin ucu biten insan küfür eder, Sinan Akçil gibilere insan küfür eder, sabah sıcak yatağından kalkan insan küfür eder, evden çıktığında bir şey unutan insan küfür eder. Konu küfür etmek olsun insan her şeye küfür eder… Yolda yürürken salaklık yapar taşa takılır döner taşa küfür eder. Bunları yaşadık hepimiz.
 
Şöyle de bir şey var her yerde küfür edilmez. Bir tiyatroda olduğumuzu varsayalım ve oyuncu repliği unutsun, “aaa gavata bak repliği unuttu haha gördün mü mına koyim yaa” bu olmaz elbette. Anne, babanın yanında küfür edilmez. Geçen bir arkadaş annesiyle konuşuyordu. Bir konuda anlaşamıyorlardı belli arkadaş yanlışlık, “napsak ki a… k…m” dedi. Sonra farkında vardı, gözleri büyüdü ama çok geçti tabi… En çok bayanların yanında küfür edilmezmişşş. Sanki onlar hiç küfür etmiyorlarmış gibi. Ender de olsalar çok çılgın küfürler eden arkadaşlarım da oldu. Ama etmesinler bayanlar güzeldir yakışmıyor onlara.
 
Küfür etme konusunda kendinizi iyi hissediyorsanız yeni yeni küfürler üretebilirsiniz. Ve küfür etme Türkiye de çeşitli coğrafyalara yayılmıştır. Bu konu da Ankaralı, Çorumlu, Adanalı, Kastamonulu kardeşlerimizi tebrik ediyorum çok güzel, çok yaratıcı küfürlerle gündeme geliyorlar. Sağ olsunlar küfür kültürümüze yenilikler katmaktadırlar.
 
Uzun lafın kısası bizler doğumdan ölüme kadar küfürle iç içeyiz. Ölene kadar küfür ederiz. Önemli olan bunu birbirimizi kırmadan, aileyi katmadan yapabilmemiz.
 
Bu arada yeni bi küfür duydum ben de biraz geliştirdim üzerine koydum. Babasının düşmanı s*kilesice! Nasıl ama vuuuuuu... Ve ben gerçekten küfür etmeyi severim. Küfürbaz mıyım peki? Hayır ama sinirlendiğinde insanın kendini rahatlattığı en masum meditasyon budur. Seviyorum. Siz de seviyorsunuz hadi itiraf edin? Hadi ben küfürbazım diye bağırın! Yok yok o kadar da değil mına koyim dur...
 
Neyseeee size bol küfürlü günler dostlar etmem yapmam triplerine girmeyin biliyorum siz de küfür ediyorsunuz, öptümmm…
 
 
 
 
Toplam blog
: 10
: 1347
Kayıt tarihi
: 16.05.12
 
 

Sosyologların en tatlısı, en meraklısı, en mutlusu, en hayalperesti, en güldüreni, en çılgını  ve..