Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '10

 
Kategori
İstanbul
 

Külüstür servisler ya da servissizlik?! hangisi?

Bu sabah işe gitmek üzere yola koyuldum. Ara sokakların birinde trafigin sıkışıverdigi bir yerin ilerisinde minicik külüstür bir servisten dökülen insanlar takıldı gözüme.

Önce şaşırdım, o minicik servisten bunca insan nasıl çıktı diye. Belli ki kadın agırlıklı bu kalabalık bir konfeksiyon dükkanının elemanlarıydı.
Hayıflandım, üzüldüm; canım milletim, iki kuruş ekmek parası kazanmak için can güvenligini hiçe sayan bu serviste işe gelebildigi için mutlu.
Servis olmasa kapıdan taşan kalabalıkların içinde yer alacaklardı ve orda can güvenliklerinin yanında taciz, hırsızlık gibi sorunlarla da başa çıkmak zorunda kalacaklardı.
Kötü de olsa bir servisleri oldugu için şanslıydılar.

Bu ülkenin bu ulaşım sorunu ne olacak bilmiyorum.
Çalışan hakları savunucuları nerdesiniz?
Servis, eleman sayısı belli bir sayıyı geçen her şirket için zorunlu olmalı ve bu servisler de denetim altında tutulmalı. Fi tarihinden kalmış servislere balık istifi konulmamalı insanlar. Aman çok şükür servis var ya diye şükrettirilmemeli, mecbur edilmemeli minicik kötü servislere...
Fakat küçücük çocukları taşıyan okul servislerinin dahi denetimden geçmedigi bir yerde yetişkin insanları düşünecek bir mantalite nasıl gelişir? mekanizma nasıl kurulabilir bilmem?!

 
Toplam blog
: 4
: 383
Kayıt tarihi
: 13.04.10
 
 

Evli, çocuklu ve çalışan..