Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Kumru

Kumru
 

Tek gezmez derler kumrular


Ötüşü gülümsedi
penceremde
bir çift kumrunun
merhaba dedim
güneşe
sevdaya 
 
 Ötüşü gülümsedi

Penceremde

Bir çift sevdalı

Kumrunun

Merhaba dedim

kumrulara

Aydınlık güne

merhaba dedim,

güneşe..

Gülümsedim.

Bir görünüp

Bir kayboluşu yok mu?

aralarında

Kurşuni bulutların

arkası

Yağmur damlası

Gelir mi?

Saklambaç oyununa

Ya da

Kar ayazında

Temizliği

tozun mikrobun

 

sonra bir gün

tomurcuk verdiğinde

mavisi

kır çiçeklerinin

yeniden doğurur

 toprak ana ellerinde

sevgiyi

tutar

ellerini

elim

 

Sevim Karaman/2013

 
Toplam blog
: 171
: 147
Kayıt tarihi
: 23.07.12
 
 

Emekli eğitimciyim. Yirmi iki yıl ilköğretim okulu öğretmenliği, on altı yıl müdür yardımcılığı v..