Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Kürt Mehmet açılımı 2

Kürt Mehmet;

Götürdün ,

Açılım ayaklarıyla, % 1.83 üzerinde sana zam vereceklermiş.

İşsizlik fonundan araklanan tüm paralar senin oralara akıtılacakmış.

İyi para , trilyonlar var.

Daha önce de bütçeden 10 milyar dolar kayırdıklarını söylemişlerdi.

Naaaaptın bu kadar parayı.

Götüüüür.

Ama hala ağzın kokuyor açlıktan.

Bu nasıl açılım Mehmet.

Tonlarca para sana akıyor. Ama sende hiçbir gelişme yok.

Afedersin ama bu b….k yemenin arapçası.

Kürt Mehmet,

Hayırlı olsun.

Camilerde Kürtçe Kuran okunup hatim indirilecekmiş.

Kürt Mehmet,

Bu nasıl açılım.

Sana Kürtçe Kuran okuma, Kürtçe mevlit, Kürtçe hatim.

Ama Türkçeden başka dil bilmeyen bu garip, guraba Türklere Arapça hatim.

Bizde Türkçe Ezan, Türkçe Mevlit, Türkçe Kuran ve Türkçe hatim

İndirilsin istiyoruz.

Bu bizim hakkımız değil mi Kürt Mehmet.

Bir de Türk açılımı yapsak olmazmı.

Kürt Mehmet,

Türk açılımına karşı gelir misin.

Yıllardır Arapçadan bıktık.

Hiçbir b…k ta anlamıyoruz.

Gözünü seveyim bu keleğe gelme.

ABD menşeli bu açılım ayağına gel bize yardım et.

Bizim de Türkçe Ezan duymamıza, Türkçe Kuran okunup, hatim indirilmesine yardım et.

Senin arkandaki güç yedi düvele yeter.

Ancak,

Kürt Mehmet,

Şunu unutma,

Herkes gittikten sonra biz seninle beraberiz.

Emperyalizm ancak aramızda küslük yaratıyor.

Çankırı, Yozgat ne ise Bitlis, Diyarbakır aynı.

Bak şu yoksulluğumuza.

Türkçe Ezana evet de gari.

 
Toplam blog
: 58
: 708
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

Erzurum 1959 doğumlu. İşletme mezunu. Bir Kamu şirketinin Muh.Md.Yrd.'dan emekli. Kent yaşamının zor..