Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '10

 
Kategori
Eğitim
 

Kurumsal ekip ruhu budur

Kurumsal ekip ruhu budur
 

Kurumsal ekip ruhu budur


Bir kurum düşünün ki henüz kurulalı birkaç yıl olmasına rağmen bulunduğu coğrafyada lokomotif görevi üstlensin. Osmaniye’nin en büyük ilçesi olan Kadirli’nin henüz 2 yaşındaki Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü’nden söz ediyorum. Bu yazımda sizlere bir çoğu görevlendirmeyle bir araya getirilmiş meslektaşlarımızın özveri ile ortaya koymuş oldukları güzel çalışmaları anlatmak istiyorum. “Kadirli 1. Eğitim Öğretim Çalıştayı” isimli bir organizasyonla kendi coğrafyalarındaki eğitim öğretim sorunlarını belirlemek, üzerinde konuşmak ve çözüm yolları geliştirmek için 21-22 ve 25 Aralık 2009 tarihlerinde yoğun bir tempoyla çalışan ve ortaya güzel şeyler çıkaran meslektaşlarımı bir kez daha kutlamak isterim.

Gelelim çalıştayın içeriğine:

Okulöncesi, ilköğretim, ortaöğretim, özel okullar, yerel yönetim ve sivil toplum kuruluşlarından 156 katılımcıyla gerçekleştirilen bu çalışmada; ilçede gözlenen ve çeşitli kesimlerce dile getirilen eğitim öğretim problemleri ve bu problemlere çözüm önerileri ilk defa gündeme getirilmiş, eğitim öğretim kurumlarının çalıştay boyunca dikkatleri bu konular üzerinde yoğunlaştırmasına fırsat verilmiş. Kadirli RAM Müdürlüğünün mesleki çalışmaları bu kadarla da kalmıyor tabiî ki. Yürüttükleri 6 adet daha proje var. Bu projeler ise,

  1. Anne Baba ve Yaşlılara Saygı
  2. Ev Ziyaretleri
  3. Servis Şoförleri Eğitimi
  4. Her Öğrenciye Bir Mikrofon
  5. Velilerin Okulda Ders Dinlemesi
  6. Kitap Okuma Kampanyası

Ayrıca yukarıda sözünü ettiğim çalışmalarla ilgili olarak Kadirli RAM Müdürlüğü’nden bilgide alınabilir. Sanırım yukarıdaki çalışmalarla ilgili raporlar genel müdürlük aracılığıyla bakanlığımıza iletilecek. Ziyaretimiz sırasında da ifade ettiğim gibi bu çalışmaların kitap haline getirilip konulara ilgi duyan insanlara bu birikimin aktarılmasında da yarar görüyorum. Dilerim bakanlığımız bu konuda gerekli girişimlerde bulunur.

Türk PDR Derneği Osmaniye Şubesi’nin çalışmaları dolayısıyla ziyaret ettiğimiz bu güzel kurumda dinlediklerimi, kesinlikle başka insanlarlada paylaşmam gerektiğini düşündüm. Çünkü ne yazıkki son yıllarda RAM Müdürlükleri daha çok özel eğitim alanı ile ön plana çıkmaya başlamıştır. Sözünü ettiğim Kadirli RAM Müdürlüğü personeli özel eğitim faaliyetlerinin yanında rehberlik faaliyetlerinide layıkıyla yerine getirmekteler.

Bu kadar güzel çalışmaları anlattıktan sonra bu çalışmaların kahramanlarını anmamak olmaz diye düşünüyorum. Bu vesile ile Kadirli RAM Müdürü İsmail KARACANOĞLU’na, RAM Müdür Yardımcısı Koray ERDEMİR’e , RAM Rehber Öğretmenleri Mustafa FIRAT, Gülşah TEKEREK ve Zişan KARCI’ya ve RAM Müdürlüğünün ismini saymadığım bütün personeline mesleğim ve meslektaşlarım adına teşekkür ediyorum. Bu ekip ruhunun tezahür etmesine imkan tanıyan İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Sabit AKSOY ve Kadirli İlçe Mili Eğitim Müdürü Mutlu CANBOLAT’a da ayrıca teşekkür etmek istiyorum.

Bir başka yazıda görüşmek dileğiyle…

 
Toplam blog
: 50
: 2429
Kayıt tarihi
: 31.08.06
 
 

Hatay'ın İskenderun ilçesinde dünyaya geldim. 1997 yılında Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültes..