Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Kuş Sesleri

Kuş Sesleri duyuluyor 

Sabaha dair 

Mis gibi bir sabah özlemi 

Gerçekliğini kıskandı bu sabah 

Aağçların arasında ama ormanda değil 

Yaşadığım hayat 

Tekdüze değil tek söze ait 

Benim 

 

Ey karmaşık sistemlerin 

Allah'ın var ettiklerinin 

Yok sayamayacağı 

Yalın ve tutkun hayatım 

Düşüncelerimle krallaşıyor 

Ve ben Don Kişot değil de 

Kral Lear oluyorum 

Denizde yüzüyorum 

Okyanusa süzülüyorum 

Amaç en uzağa yüzmek 

Ben dalgıç değilim dedem gibi 

En derine dalamadım 

Ya da kalamadım suyun altında 

6.5 dakika 

Nefesliyim ben 

Hevesliyim halen 

Yanılan ben 

Yaşamaya... 

 

Dün bir rüya gördüm 

Aşkın örgüsüzlüğüne dair 

Görgüsüz güdümsüz 

Üstüne üstlük örgütsüz 

Kalbim çarpmayalı beri 

Seneler var 

Aşka dair söylenecek 

Cümlelerim kalmadı 

 

Özgür müyüm ben 

İnsan mıyım 

Arsız mıyım yoksa 

Düşman mıyım 

Hayat mıyım ben 

Yoksa haydut muyum 

Dut yemedim mi 

Bülbül değil miyim 

Ah kuş sesleri bu sabah 

Gönlümün kardeşleri hepsi 

Kedimin çene çatmaları 

Çocuğumun habercileri 

 

Neydi benimkisi 

Hayat mıydı 

Bir mücadele 

Bir aşk mıydı 

Törpülemeden yaşadım duygularımı 

Şahlanan bir at mıydı 

Üşüdüm, kazaklar giydim 

Terledim, çırılçıplak soyundum 

Göğüslerim sarkmadı ama 

Meme uçlarım karardı 

Hamileyim 

Doğuramadım erkek olduğum için 

Sezaryanla da birşey çıkmadı 

Şarkılarım şiir oldu 

Hayatım binbir roman 

Kuş sesleri ruhuma tercüman 

Bu sabah 

Öylesine berrak bir güneşim ki 

Yağmurları başımıza salan bulutları 

Rüzgar olup dağıtırım ben 

Ve gün ağırdı 

Kuş sesleri ansızın kayboldu 

Ya da gün ağırdı 

Doğanın sesi yükseldi 

Yani hayat başladı 

Uyuduğu yerden 

 

Sırnaşık duygusallıktan uzak 

Öz ve öz benim bu sabah 

Sessiz, sakin, dingin 

Gürlüyorum hayata 

Kaç laf ettim bilinmez 

Yaşamak için 

Ama yüreğim halen temiz 

Herşeye rağmen 

Herşeyle birlikte 

"Kuş sesleri, ovalara yayılır, insan buna 

Hayran olur, bayılır" 

Duyun ovalar 

Duyun kuşlar 

Duyun insanlar 

Duyun ki bileseniz 

Ben artık baba oluyorum 

Gülşan artık anne oluyor 

Yetkin artık dünya buluyor 

Kuş sesleri bu sabah 

Sanki benim seslerim 

Yüreğimin cincikleri 

Tazecikleri 

Ey kuşlar ve sesler 

En güzelinizce 

Yetkin'i yüreklendirin 

Onun ruhuna sırlarınızı verin 

Ve ben bu sabah 

Mestten de öte 

Bir ölümlü olarak 

Önünüzde 

Hayatın önünde 

Saygıyla eğiliyorum 

Çünkü ben sabahım 

Ve sabah da çoktan doğdu 

Kuş sesleri duyuluyor!!! 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..