Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Cesaret

Bir gün yüreğime sordum 

Niye ötüp durmazsın diye 

Sanki kuş gibi 

Yüreğim der ki 

Bana hiç iyi davranmadın sen 

Neden neden diye üstüme gelir yüreğim 

Sorduğuma pişman eder yani 

Ey yürek 

Bilir misin benim hesap sormam gereken 

Kaç yürek daha var da 

Hesap vermezler 

Bana ne dedi 

Beni ırgalamaz 

Sen dedi 

Daha iyi davran bana 

Beni sev 

Benim gönlümü 

Hoş et 

Gez dolaş tırman 

Boğ beni kanların içinde 

Canlı canlı 

Heyecanlı 

Ne olur sanki 

Daha fazla çaba sarf etsen 

Ölür müsün 

Korkma 

Ben ölmezsem sen 

Nah ölürsün 

Bir sor bin ağıt işit 

Meğer ne dertliymiş yüreğim benden 

Daha fazla dinlemek istemem 

Yalan yalan 

Hiç diyemem 

Evet dedim 

Çaba sarfedeceğim 

Söz verme yap 

Yap ki sana inanayım 

Yıllardır 

Bana kötü davranarak 

Yordun beni 

Bir gün Allah muhafaza 

Bir kırılırsam 

Çatlarım 

Parçalara ayrılırım 

Ya o zaman 

Sorarım sana 

Sen ne yaparsın 

İzin ver dinleneyim artık 

Koşturarak spor yapmandan 

Yoruldum 

Seni severim 

Varlık nedenimsin 

Ama yine de rica etsem 

Duyar mısın artık sesimi 

Bir sor bin ağıt işit 

Ben yardım talep edecekken 

Yardım talep edildim 

Evet söz sana yürek 

Söz verme yap 

Bugün başla 

Atilla İlhan’dan bir şiir söyle 

Şöyle gibi birşeydi 

Bir tabir 

“Duman çıkıyordu kadının kalçalarından” 

Ya da Ahmet Telli gibi 

Tel kullanmadan 

Hayatın dikenli tellerini anlat 

Yalnızlığın tuzsuz tadını 

Yani hissizliği 

Hiçliği anlat çoğunca yaptığın gibi 

Varsızlığı 

Keşke yapabilsen 

Ama umutsuzum ki senden 

Ne umutsuz ama yine de desem sana 

Aşkı anlat 

Hani unuttuğun 

Yaşama aşkını 

Açlığı anlatsan 

Aşka açlığını 

Heveslenme hiç dedim 

Kolay mı söylediklerin 

Bunun zor ve kolayla ne ilgisi var 

Yaşamanın yapmamakla ne ilintisi var 

Yapsan olacak 

Olacaksa varolacak 

Ne gamlı umutsuzsun sen 

Bana yürek derler 

Veririm sana cesaret 

Uzar gidersin bir ömür 

Nazlanıp sızlanma 

Yaşamak 

Bir yaşama oyunudur 

Oynama sanatı sana kalmış 

Öğren artık 

İzin ver bana sana ışık olayım 

Beni dinle 

Yani yüreğinin sesini işit 

Ey insanlar 

Ey umutsuzlar 

Lütfen işitin biz yüreklerin sesini 

Hayat bir koşuşturma değil yalnızca 

Hayat sizlerin yapmasına bağlı olarak 

Bir cennet olabilir 

Bizleri dinleyin 

İnandıralım sizleri 

En azından bir kez denemekle 

Can mı çıkar 

Kormayın biz istemezsek 

Çıkmaz 

Olur dedim 

Bundan sonra 

Senin dediklerine de önem vereceğim 

Bana aşkla bağlan 

Yineledi yürek 

Bana aşkı anlattır 

Bana ihtirası tattır 

Sevmekle olmuyor 

Yetmiyor 

Anlıyor musun 

Hani şöyle tarif edeyim 

Açlık mı sussuzluk mu desen 

Hiç biri derim 

Beni öldüren aşksızlık 

Peki anladım 

Umarım doğru anlamışımdır yürek 

Umarım bu sefer 

Başarırım 

Bir sor bin ağıt işit 

Bugün yüreğime sordum 

Ne istiyorsun diye 

Aşk dedi 

Ben de cesaret ettim 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..