Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Küs

Küs
 

Küstürdün beni bana
Cemaline matem döktüğüm için
Dağlar mı devrilmiş ne
Boynun eğik olduğu için
Ruhumun mabedi sızlıyor
... Derman bulamadığım için.

Küstürme cemalini
Ey ay parçası saliha
Bulanma ey abşar
Çatlıyor kalbimin ta ortası
Mızrabım oldu matemin
Kanım oldu gözyaşların
Hadi, doğdur güneşi gecenin bir vakti
...Yoksa Rabb affetmeyecek bu vakti.

Sustun ya gecenin bir vakti;
Gömüldü geceler
Gecenin zindanına
Bu gece eski geceler değil
Zindanlar zindanına
Koydum ya seni matemin kucağına
Cezam hemen kesildi
Rabb’ de koydu beni
…Gecenin bu vakti hutameyasına.(m.s.)

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..