Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

KuşKonmaz'ım

KuşKonmaz'ım
 

____________________________________________________________________________________________________________


Amazon’um 

Afrika'daki Nil Nehri 
Dünyanın en uzun
boylu nehirlerinden birisi
 
 
Filizkıranlarda şövalye, kırmızı sivri topuklu ayakkabılarım
Rüzgârlı kıyılarda tüylü yeşil yapraklarım,
Öyle torlağım ki dirençli saplarımla yılmadım ayaktayım 
Dallarıma ordubozan bir kuş bile kondurmadım
 
 
Öznem yok sıfatım
Aşk şarkıları dinlerim
İç ısıtıcısı şarabım
İçtikçe kızıl daha kızılım
 
A canım yaşayış bu
Bir değil bin aşk kırıklığı
Duygular bir ağır çekiyor
Yağmurların kurşun vakti
 
 
('Keşke'leri de hiç sevmedim.)
 
Keşke
Hayata dair 
Güzel bir şey’ler yazabilseydim.
 
 
Nil Alaz
 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..