Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Kuşlar, Kalender ve Devletler

Kuşlar, Kalender ve Devletler
 

Kalbe takılan kanatlar...


Ağırlığımi taşırım nereye gidersem

sadece,

bedenimi, aklımı ve içimdeki fırtınaları...

elalem'in memleketleri varmış,

kuşlara ne

bana ne...

ben her yerli´yim, kuşlar gibiyim

dünya benim ve tek dilim var

kargalar gibi.

Benim memleketim gökyüzüdür

özümdür

yüce ruhumun sözüdür...
 
kanatlarımın olmadığına bakmayın

 

uçar göçer bir göçmenim ben;

kuşların kanadı,

kalender'in kolları;

hayalleri,

ve yuregindeki bozkırları,

bozkırlarında at gibi dört nala koşan avşar erleri

benim evlerim avşar elleri

 

benim derdim bana yeter, her yer devlet bariyerleri

göçmen kuşlar...var siz gidin,

ben ağır ağır kalkar göç ederim.

 

dizim dermanim

özgürlük fermanım

kanatlar kollarimda cananim,

ruhumdaki fırtınalar dalgalandırır

özgürlük bayrağım,

 

can devletim.

rüzgarın sınırı olmaz kuşların kanatlarında

kalenderin kollarinda.

 

ben de sınırlar tanımam

ve seslenirim en yuksek doruklardan

bilesiniz ey devletler

bu yürekle, 

Hodri meydan...

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..