Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '17

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Kutlu Doğum Haftası

Bu hafta güzel bir hafta farklı etkinliklere katılmaya çalışıyorum. Pazartesi İstok Temsilciler Toplantısı vardı ona katıldım. Salı günü Konak Meydanında Cumartesi gününe kadar sürecek olan Kutlu Doğum Programına katıldım. Hemen akşam Derece Kolejinde güven toplumu konulu panele katıldım. Engelli arkadaşlarıma ve tüm İzmirlilere Konak Meydanındaki her Akşam 17 ve 19 Arasındaki Etkinliğe katılmaya çağırıyorum. Dünkü sunumda Kuran okundu İlahiler şiirler konuşmalar. Çok güzel bir Program. Özellikle Engelli arkadaşlar evlerinden çıkıp topluma karışsınlar. Kendilerini geliştirecekleri her türlü etkinliğe katılsınlar. Bizde 22 Nisan Cumartesi günü Derneğimizde Görme Engelliler Kuran okuyor etkinliği düzenliyoruz. Herkesi bekliyoruz. İnadına hayattan kopmadan mücadeleye devam.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..