Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '13

 
Kategori
Güncel
 

Kuveyt'te idam!

Kuveyt'te idam!
 

alıntıdır


Kuveyt’te altı yıl sonra idam!

Anlatmak istediğim idam cezasının adil olup olmaması değil. Her düzen kanunlar doğrultusunda ilerliyor ve bunu sorgulamak çare getirmiyor.

İdam cezası kaldırılmalı mı, kaldırılmamalı mı? Bunu da sorgulamıyorum şu an.

Aslında değinmek istediğim tamamen idam cezasına çarptırılan mahkumların görüntüleri. Basına yansıyan görüntüler iç karartıcı olmaktan çıkıp, ürkünç bir hal alıyor.

Ne yazık ki, dar ağacında sallanan bedenler görüyoruz ve bu görüntüler sabah akşam demeden birden karşımızda beliriveriyor.

Bizden çok daha fazla televizyon karşısında vakit geçirenler var. Çocuklar!

Artık bu görüntüler sosyal paylaşım sitelerinde bile yerini almakta gecikmiyor.

Sanırım daha duyarlı olmakta fayda var. Dünya’nın neresinde ne olmuş tabii ki bilmeliyiz ancak görüntülerini görmemiz ne kadar doğru tartışılır.

Hak yerini bulmuş vs…

Yine söylüyorum haklılığı yada haksızlığı sorgulamıyorum.

Tek sıkıntım bu görüntülerle karşılaşmamdır. Ve karşılaşacak çocukların psikolojisidir.

Videolar, resimler, mahkumların yediği son yemekler…

Bu kadar detaylandırılmalı mı?

Bence hayır. Yazılı olarak yayınlanmasına evet ancak şiddet içeren görüntülere hayır!

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..