Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '12

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Latifece Eylül

Latifece Eylül
 

İnternet başında çok vakit geçirdiğim doğrudur. Ama sormuyorlar ki ne yapıyor bu kız okadar saat? Ben boş zamanlarımda o site senin bu site benim kombin ararım. Ne yapabilirim, ne giyebilirim, neler çıkmış piyasaya onlara bakarım. Tabii ki her moda olanı yapmam. Kendi zevkim ve hayal gücümle paralel olan şeyler benim için modadır. Ve ben bunları sizlerle paylaşmak istedim. Her ay ne gördüm ne beğendim onları yazacağım. Bakalım kimlerle zevklerimiz aynı?
İşte Eylül ayı için seçtiklerim:















 
Toplam blog
: 21
: 954
Kayıt tarihi
: 28.08.11
 
 

Matematik bölümü mezunuyum ve aynı bölümden yüksek lisans yapıyorum. Seçtiğim meslekten de anlaşı..