Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '20

 
Kategori
Eğitim
 

let's gossip

Her lisans mezunu Kamu Personeli yapılmalı mıdır?

Hayır.

Lisans mezunu demek, yaratıcı, üretici, katılımcı, öncü yeterlilikleri ile donanmış, nitelikli kişi, demektir.

Dönerci, sebzeci, pide kebapçı, esnaf vb. Lisans Mezunu olur mu?

Olur. Olmalıdır. 

Eline kürek alıp pide yapmaz. Yapmamalıdır.

İş yerindeki KONUMUNU, pozisyonunu doğru belirlemelidir. Kendi eğitim ve öğretimine eşdeğer bir iş alanı Yaratmalıdır.

Üç yıl, beş yıl sonra, başladığı küçük esnâflığın Kalitesini Yükseltecektir, lisans mezunu.

Bu topraklarda M.Ö. den beri, Baklava yapılmaktadır. Olağanüstü lezzetleri ile.

Maalesef, yeni yeni uluslararası patent almayı akıl ettik.

AKIL.

Bilinç.

Gelişme, pazarlama, reklâm, organizasyon, strateji..

BEYİN her zaman üstünlük ayrıcalığını koruyacaktır.

Teknik personeli küçümsediğim algısı oluşmasın, lütfen.

Hayat bir bütündür.

Lisans Mezunlarımızın sayısı, ülkemizin eşdeğer çalışma alanı orantısını aşmış durumdadır.

İki yıllık Teknik Okullara çok daha ÖNEM verilmesi kanaatindeyim. Özellikle, tercih yapacak olan öğrencilerimizin bu konuya dikkat etmeleri gerektiğini düşünüyorum.

 

Akademik Personel Alımları koşullarının ÇOK daha kolaylaştırılması gerektiğine inanıyorum.

Babadan evlada DEĞİL, kuşkusuz.

Sonrasında, çalışma koşulları Bilimsel Yaratıcılıkta max. Düzeylere taşınmalıdır.

GENÇ AKADEMİSYENLERLE DOLUP TAŞMALIDIR, ÜLKEMİZ.

Bizim çocuklarımızın zekâ, algı, yaratıcılık yetileri gerçekten çok üst sevilerdedir.

Olanaklar sunulması ve sunulan olanakların ULAŞILABİLİR olması yeterlidir.

 

KPSS nin DE kaldırılması kanaatini taşıyorum.

Yüksek puanlar aldıkları hâlde İŞe alınmayan çocuklarımızın ümitlerini yerlebir etmeye kimsenin hakkı yoktur, haddi DE olmamalıdır.

 

Halkımızın da yöneticilerimizin de Eğitim ve Öğretim Stratejilerini yeniden gözden geçirmelerini ÖNERİYORUM.

 

Esen kalınız.

 

 

 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..