Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

01 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
 

Lider kim?

Lider kim?
 

7 x 7


Akşam ki Beşiktaş maçından sonra birşeyler yazayım dedim. Fakat yazmaya değer bulmadım. Buyursun Beşiktaş'lılar yazsın. Sonra rakip takım hakkında ahkam kesiyorum diye eleştiriliyorum. Mustafa Denizli hocamı sevmesem o biçim eleştiri yazıcam ama tecrübesine saygılıyım..


Beşiktaş'ı beğeniyor musunuz ?

Benim fikrim yok. İkinci golde el oğlu Ferrari'yi nasıl geçip gol yaptı gördünüz mü ? Ferrari değil Hacı Murat bile olmaz ondan. Gökhan'ı sevmeyenlere duyurulur. Ferrari'yi alınca takımın hızlanacağını sananlar ligte kaçıncı olduklarına iyi baksınlar.

İşlerimin yoğunluğundan dolayı her maçtan sonra yazamıyorum artık. Hatta her maçı seyredemiyorum da diyebilirim. Fenerbahçe Altalyaspor maçını seyrettim ama yazacak bir şey yoktu o maçtada. Fenerbahçe etkisiz gözüksede attığı goller ve direkten dönen toplar etkisiz olmadıklarını kanıtlar tarzdaydı. Yedikleri gol Fenerbahçe defansına yakışmayacak güzellikte bir goldü. Tabiri caizse çok nizami ampul gibi goldü, tebrik ederim.


Tüm medya bir hafta boyunca Antalyaspor'un yediği golü tartıştı. Vay efendim şöyle vay efendim böyle. Tamam çok kötü yakalandılar ama bence acemilikle alakası yok. 45 sene önceki rekoru egale etmeye çalışan Türkiye'nin en büyük takımı var karşınızda. Dakika 90, maç berabere. Belkide takım için son atak şansı. Bir gol Antalyaspor' lu futbolcuları tarihe geçirecek. Tüm medya onları konuşacak. Mehmet Özdilek hepsini alınlarından öpecek. Bu sene ligden düşecekler belki ama bu fırsat bir daha ele geçmez bunu onlarda biliyorlar. Bir atımlık barutları vardı onu da kullandılar.


O an hayatı ıskaladı Antalyaspor ve son koz Fenerbahçe' nin eline geçti. Bir atımlık barutu olan Fenerbahçe' nin silahşörü çok tecrübeliydi ve bu şansı iyi değerlendirdi. Ben olaya bu gözle bakıyorum ve yedikleri golü normal karşılıyorum.


Birde şunu yazmak istiyorum. Antalspor kalecisinin Uğur Boral' a yaptığı hareketi kameralar çok net çekmişler. Herkes net bir şekilde izledi. Kalecinin futbol topuyla alakası var mıydı ??? Vicdanınıza bırakıyorum.


Sonuç Fenerbahçe = 7 x 7

45 sene önce Fenerbahçe' nin kırdığı bu rekoru bugüne kadar egale eden olmamış.

Kıymetli rakibimizin bu seneki kadrosu çok iyi olsada yine bu rekor şansını yakalayamadı.

Eskişehir Cim bomun kabusu oldu çıktı.

Yıllar sonra rekoru egale etmek yine bizlere nasip oldu.

Kupayı kaldıramayı yıllardır nasıl başaramıyorsak bazı rekorları da elimizde tutmayı o derece başarabiliyoruz.

Bu duyguyu yıllar sonra tekrar bize yaşattığın için teşekkürler Fenerbahçe....

Murat GÜLCEK.

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..