Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '16

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Magnolia tarifi

Magnolia tarifi
 

Merhaba;

Aranıza Blogizistan olarak yeni katılıyorum. Çok heyecanlı :) Meğer yıllardır aradığım meslek buymuş yaa.. Bosuna vakit kaybetmişim bankalarla, turizmle.. Böyle gezidigim yerleri yediğim içtiğim mekanları söylemek, bunlar hakkında fikir vermek, insanlara yol göstermek çok güzel bir duygu.. Bazen begendigim restoranları bazen kendi yaptıgım tariflerle karsınızda olacagım.

Şimdi tatlı aşığı biri olarak sizlere harika bir magnolia tarifi verecegim..

Malzemeler;

1 lt süt

1 su bard.toz şeker

3 çorba kas.nişasta

2 çorba kasıgı un

2 adet yumurta sarısı

1 paket vanilya

1 paket oreo/bebe bisküvisi yada negro

Çilek ve muz

1 kutu krema (200 ml )

Hazırlanışı;

Sütü derin bir tencereye alıp üzerine toz şeker, nişasta, un, yumurta sarısı, vanilya ekleyip muhallebi kıvamına gelene kadar çırpın ve sogumaya bırakın..Soğuyunca kremayı da ekleyip iyice karıstırın.

Çilek ve muzları dilimleyin. Kupların içine sırasıyla oreo, muhallebi, muz, muhallebi, oreo, çilek sıralamasıyla koyun.. 

Instagram sayfam @blogizistan 

Afiyet olsun..Umarım begenirsiniz..Sizlerin içinde olmak büyük mutluluk..

 
Toplam blog
: 27
: 307
Kayıt tarihi
: 06.12.16
 
 

Baktım ki kilo veremiyorum. Ben de yemeği seçtim :) Gezmeyi, yeme içmeyi seven eski bir bankacı, ..