Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '12

 
Kategori
Haber
 

MAKÜ Eğitim Fakültesi Sürekli Eğitim ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı Zeki Özer

MAKÜ Eğitim Fakültesi Sürekli Eğitim ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı Zeki Özer
 

MAKÜ) Eğitim Fakültesi Sürekli Eğitim ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı Zeki Özer


Zeki Özer Sonsuzluğa Uğurlandı Özer İçin MAKÜ Konferans ve Sergi Salonunda Tören Düzenlendi

MAKÜ Eğitim Fakültesi Sürekli Eğitim ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı Zeki Özer (49), sabah saatlerinde Manastır Kavşağı’nda meydana gelen trafik kazasında hayatını kaybetti.

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi (MAKÜ) Eğitim Fakültesi Sürekli Eğitim ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı Zeki Özer (49), sabah saatlerinde Manastır Kavşağı’nda meydana gelen trafik kazası geçirdi. Emre A.'nın kullandığı 06 KBG 65 plakalı araç, Manastır Kavşağı’nda seyreden MAKÜ Öğretim Görevlisi Zeki Özer’in (49) kullandığı 15 AS 447 plakalı araca çarptı. Kazada Özer’in aracı Manastır Kavşağı’ndaki refüje savruldu. Ağır yaralanan Öğretim Görevlisi Zeki Özer, kaldırıldığı Burdur Devlet Hastanesi’nde hayatını kaybetti. 06 KBG 65 plakalı aracın sürücüsü Emre A. ise gözaltına alındı.

Hayatını kaybeden Zeki Özer için MAKÜ Konferans ve Sergi Salonunda tören düzenlendi. Kalabalığın bahçeye taştığı törende Özer'in hayatı ve yaptığı akademik çalışmalar anlatıldı. Burada konuşan MAKÜ Rektörü Prof. Dr. Mustafa Saatcı, nadide ve müstesna bir kişiyi kaybetmenin acısını yaşadıklarını söyledi. Saatçı, “hiçbir söz ve teselli bu acıyı azaltmayacak. Zeki hocamız kendisiyle, çevresiyle ve bütün insanlıkla barışık, nadide bir kişilikti. Yeri hiçbir zaman doldurulmayacak. Unutulmayacak, unutturmayacağız. Onun yetiştirmiş olduğu öğretmenler, Türk Milli Eğitimi'ne hizmet ettiği müddetçe Zeki Özer yaşayacak. Mekânı cennet olsun. Allah hepimize sabır versin'' dedi.

Daha sonra Burdur Müftüsü Osman Artan'ın dua okudu.    

Özer'in cenazesi, ikindi vakti Ulu Cami'de kılınan cenaze namazını müteakiben kent mezarlığında toprağa verildi. 

 
Toplam blog
: 510
: 505
Kayıt tarihi
: 04.04.08
 
 

"Cv" Dedikleri Özgeçmişim 1953 yılının karanlık günlerinde Haziran ayının 24. günü, ağaçların mey..