Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '19

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Malatya Bu Senenin Birincisi

9. Malatya Uluslararası Film Festivali Tek Kelimeyle Muhteşemdi Bravo Haydar IŞIK...
 
Geçtiğimiz hafta yazımdada belirttiğim üzere 15-19 Kasım tarihlerinde Malatya Valiliği Valiliği, Malatya  Büyükşehir Belediyesi, Battalgazi ve Yeşilyurt ilçe belediyelerininde iş birliğiyle bu yıl  düzenlenen 9.Malatya Uluslararası Film Festivaline katılmak üzere Malatya'ya gitmiştim. Bu tarihler arasında Festival Başkanı olan Sevgili Dostum Yönetmen Haydar Işık ve ekibi o kadar güzel hazırlanmışlar ki hiç bir eksik göremedim açıkçası. Festival içeriği ile dopdoluydu. Açılış gecesinde Selçuk Yöntem ve Meral Çetinkaya Onur Ödülüne layık görülürken,  'Emek Ödülleride Serkan Bircan, Ayşe Akıllıoğlu ve Ümit Acar'a verilirken, 'Sinemanın Olmazsa Olmazları Ödülü ise Mehmet Yağmur'a verildi. Bu özel gecedede Yıldız Asayalı Mini keman konseriyle geceye eşlik etti. Son kapanış gecesinde Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Sayın Ahmet Misbah Demircan'ın da katıldığı törende "En İyi Film Ödülü" "Küçük Şeyler" filmine, "En İyi Yönetmen Ödülü" ise "Kapan" filmini çeken Seyid Çolak'a verildi. 'En İyi Kadın Oyuncu' Başak Özcan, 'En İyi Erkek Oyuncu' Alican Yücesoy, 'En İyi Görüntü Yönetmeni' Andreas Sinanos, 'En İyi Müzik' Ali Saran, 'En İyi Senaryo' Omar ve Biz filmiyle Mehmet Bahadır Er ödüllerini aldılar ." Kısa metraj dalında ise  "Taş Stone' filmiyle Alican Yücesoy birinci oldu, vefa ödülü ise geçtiğimiz haftalarda kaybettiğimiz merhum sanatçı Tarık Ünlüoğlu adına eşi Gülanay Kalkan Ünlüoğlu'na verildi.
AK Parti Malatya milletvekilleri Sayın Bülent Tüfenkci ve Sayın Öznur Çalık, Malatya Valisi Sayın Aydın Baruş, Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Selahattin Gürkan, Battalgazi İlçe Belediye Başkanı Sayın Osman Güder,  Yeşilyurt ilçe Belediye Başkanı Sayın Mehmet Çınar'a sonsuz teşekkür ediyorum. Böylesi güzel bir festivali kucaklayıp devam ettirdikleri için. 
 
Bu arada Malatya Turgut Özal Üniversitesi Rektörü Sayın Prof.Dr. Aysun Bay Karabulut'a sözüm vardı ''Malatya'ya gelir gelmez yanınıza sanatçı  dostlarımı alarak ziyaretinize geleceğim'' demiştim. Film-San Vakfı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Oyuncu Sayın DevLet Devrim, Yönetim Kurulu Üyemiz Oyuncu Sayın Levent Aykul ve Oyuncu Yeğenim İbrahim Muratoğlu ile beraber Turgut Özal Üniversitesi Rektörümüz Sayın Prof.Dr. Aysun Bay Karabulut'u, üniversitemizin dekanları ve yönetim kurullarını ziyaret ettik. Bu arada okulda bir süprizle karşılaştık, 24 Kasım Öğretmenler günü için hazırlanan Tiyatro Oyunu ilk kez seyirciyle buluşmadan bizlere izlettirildi. Gözlerimizden yaşlar geldi hakikaten oyunda, çok başarılıydı. Emeği geçen herkesi kutluyorum ve başarılar diliyorum. Bu süreç zarfında Üniversitenin Genel Sekreter yrd dostum Eyüp bey'e ve Arslantepe Höyüğü çalışmalarında beraber çalıştığımız Arkeolog dostum Sayın Cem bey'ede teşekkürlerimi sunmadan geçemeyeceğim. 
 
Ayrıca teşekkürlerim arasında sevgili dostum Malatya Park Avm Pazarlama Müdürü Sayın Arzu Şavluk'a, Güneşlibahçe Restaurant Sayın Sayın Hikmet ve Ayhan Tunç beyler'e, Malatya Park hotel yetkilileri ve tüm çalışanlarına, Dedekorkut Restaurant ve çalışanlarına, Antik Cafê'ye, Aksaç Hotelin Sahibi Sayın Yusuf Aksaç'a oğulları İsa ve Hacı'ya sonsuz teşekkürler...
Saygılarımla...
 
Sağlıcakla Kalın ama Sevgisiz Kalmayın...
KIVANÇ TERZİOĞLU 
 
 
Toplam blog
: 165
: 88
Kayıt tarihi
: 01.02.18
 
 

25 Mayıs İstanbul Doğumlu. Film-San Vakfı Müdürü & Gazeteci & Köşe Yazarı & Yazar & Sanat Yönetme..