Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Mansurum

Mansurum
 

Neyin sesi...


Ben gördüğümü yazdım, ufkum budur !  

Benim bir yüzüm var! Kemik leş yemem!..

Okusan da anlayamazsın satırlarımı Kabil…  

       

 Edna-ıl ard’ tır yurdum, Anadolu benim!..

 

Senin meleğin sağında iyilik yazar öylemi?…          

Benimse misafirim melektir! Sola dert yazar.    

Ne cenneti ne cehennemi düşünürüm, öz, toprak…

 

 Edna-ıl ard’ tır yurdum, Anadolu benim!

 

 

Koşulsuz hakka bağlı bir yamayım ben . . . 

Kimi cennet için amel yapar! sözü darp gibi 

Kimi korkar cehennemden lal olur; o dil mekruh.

Tahrik etme! nefsimden gayrı! Düşmanım yok benim.

 

                                                                    

 

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..