Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Masallarla Dans

Pinokyo'yu ben öldürdüm...
Kara kışta odunumuz bitmişti.
Dün akşam.
Oduna nacağı tam vurarken dile geldi...
Keşke söylemeseydi,
Pinokyo olduğunu.
Ben de vicdan azabı çekmeseydim.
...

O kurt Bendim...
Kırmızı başlığı olan kızı afiyetle yedim...
Anasını da...
Eti hiç güzel değildi...
Avcı ameliyat etmeseydi...
Etinden zehirlenip ölürdüm...
İnanın.
...
Hansel ile Gratel'i bilirsiniz ya...
O Cadı bendim...
Onlar beni fırına atmadı.
Ben onları attım...
Pişman değilim.
Çok yaramaz çocuklardı.
Ne böğürtlen seviyorlardı, ne et yiyorlardı...
Açlıktan öleceklerdi. Ben öldürmesem.
Her gün erimelerine dayanamıyordum.
Kemikleri sayılıyordu.
Canıma tak etmişti.
...
Bendim Kül Kedisi'nin üvey kardeşleri.
Öz olsaydım öz kardeşleri yapmazdı,
Yaptıklarımızı...
Sürtüklük varmış mayasında...
Biz sevdik o aldı...
Sevdiği adamı da öldürdük onu da!
Ayakkabı benimdi o Prenses'in denettiği...
O değiştirmiş kendisininki ile.
Nasip, kader demedik...
Bizim olmadıysa Prens.
Onun da olmasın...
İkisinin de canı cehennemeydi...
Zincirlikuyu'da yatıyor biri,
Birini de gömdüler  Piyer Loti'ye...
Üvey Annemize vasiyetimizdi,
Prensin yanına göm bizi...
Kül Kedisi'nin yanına gömdü...
Şimdi kabirde temizlik yapıyor yine garibim.
...
Hah hah ha.
Bendim O evet bendim...
Bütün masal kahramanlarını toplayıp...
Sıra dayağına çekeceğim hepsini.
Masallardaki dünya ile misket oynayacağım.
Bilhassa şu Pamuk Prenses'i yakalarsam,
Bu sefer kurtulamaz elimden...
Onu bir kaşık suda boğacağım.

19.03.2013
 

 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..