Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Masum bağımlılıklarımız

Masum bağımlılıklarımız
 

İnsanoğlu bağımlı bir topluluk.... Yüzyıllardır da böyle olmuş. Bağlanmş kalmışız hep bir yerlere, birilerine, birşeylere. Bakıyorum bazılarımız bakım ve özen, bazılarımız evlerine, bazılarımız doğaya, bazılarımız evrene ve inançlarına, bazısı sigaraya, bazısı alkole, bazısı eğlenceye ve sayamayacağım daha bir çok şeye... Bir süre sonra bu bağımlılıkların bizleri gerçeklerden ne denli uzaklaştırdığını fark edemiyoruz bile. Yaşamıyoruz da biraz aldanıyoruz. Yürüyoruz bu adanmışlıkla ilerleyemiyoruz. Bakıyoruz da aslını görmüyoruz göremiyoruz. Sıyrılalım tüm alışkanlıkarın doğurduğu bağımlılıklardan... Ne kaldı geriye??? Kocaman bir SEN seni var eden ne? ...SEVGİ...
Sevgiyi sevelim. Affedelim, her ne varsa içimizi acıtan... Sen bir mucizesin ben de o da...

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..