Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '08

 
Kategori
Futbol
 

Masum bir şiir

Masum bir şiir
 

Bu gün hava bir başka güzel. İzmir bambaşka güzel.

Pırıl pırıl güneş ışınları. Mis gibi bahar kokusu.

Nazlı nazlı salınıyor kuşlar gökyüzünde.

Bir vapur düdüğü özgürce bağırıyor Karşıyaka- Konak seferinde.

Duyuyorum.

Deniz masmavi bu gün, dalgalar uslu bir çocuk gibi olmuş.

Elimi uzatıyorum. Sus pus.

Ne terör belası, ne türban davası.

Ne siyasi, ne ekonomik sorunlar

Astroloji, finans, dünya, magazin, borsa

Ara verdim birkaç günlüğüne haberlere

Müsaade bana diğer duygularım

Yıllar sonra, bu günün keyfini çıkarıyorum.

Kolay değil hasret çekmek.Özlemek, beklemek kolay değil.

Dokunmasalar biraz keyfime.

Yazmasa kalemler kötü kötü. Az bir şey ara verseler.

Başkan’dan , Sinan’dan, Sağlam’ dan,

Hakemden, futbolculardan söz etmeseler.

Tadını çıkarsam şöyle birkaç gün.

Keyfini sürsem bu dakikaların.

Bir hafta, bir ay, belki sonuna kadar

Bu mutluluğu yaşamak istiyorum.

Bir elimde kahve fincanı, bir elimde keyif sigaram

Zararını biliyorum ama içiyorum.

İlk defa böylesi duyarsızım dünyaya.

56. dakika da takılı kaldım.

Galiba;

Bu güzel havalar duygularımı alt üst etti

İnönü’den esen...

 
Toplam blog
: 47
: 648
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

Bandırma doğumluyum. İşletme mezunuyum. Amatör olarak uzun yıllar atletizmle uğraştım. Okul hayat..