Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Matmazel Mirabelle - 3

Matmazel Mirabelle - 3
 

Foto alıntıdır


Matmazel Mirabelle 

Size bir akıl kaçırmasının 6.ncı katından sesleniyorum 

Doktorlar bir deli olduğumu söylüyor 

Oysa ben mi yoksa onlar mı bu dünyaya daha çok sövüyor 

Kim bilir 

*** 

Bu devirde çocukları işçileri emekçileri sevmek

deli saçmasıymış 

Bana göre sevdiğim her kadının bana düşman olması

akıl tutulmasıymış 

*** 

Matmazel Mirabelle 

Ben Paris'in gri havasından çok korkuyorum 

Sizi kaybetmekten korktuğum kadar 

Bir daha sizinle karşılaşamamak tedirginliği 

Eyfel'in 683.ncü basamağında 

Sizi karanlık bir sokakta beklememeli 

 

***

Matmazel Mirabelle 

Ben evimizin ortasındaki piyano klavyesine 

Koymak istiyorum iki şarap kadehi 

Parmaklarım karnınızda dolamak istiyorum 

Lütfen siz de sevin beni 

 

Paris - Fransa 

 

Emre Erden/Mavi 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..