Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Maya'm

Sevmediğin birinden duyduğun "Seni seviyorum"
ne büyük işkence gelir...
Seni seviyorum, seni seviyorum fısıltıları
Karnında en yakın imdat yeri tuıvalete kaçma sinyalleri doğurur
..
Ama bir "alo" bir "a" bir "b" bir "ce-eee" sesi
Ya da her ne saksıysa o sevmediğin birine hediye ettiğin ses
Yağmurda açan gökkuşağı gibi yarabbim
Tüm kurbanları affetmek
ki tüm dinlerine inanmak gibi, hani seni de kandırmak misali Tanrım
Kuşun kanadına konup uçmak gibi...
 
Her ne halt ediyorsan
Ki etme eyleme, kaçma tuvalete len
Seni seviyorum
Seni seviyorum!
 
Bi gör beni
Bi sev beni der gibi...

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..