Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Siyah kelebek

Siyah kelebek
 

kanatlanıyor içimden binlerce siyah kelebek..yine bitmiyor..yine..


Yoktu aslında bir şey.. Canımın acısı da senden değildi..
Bir yanda kaybolan gözlerim, diğer yanda nar gibi kızaran kalbim
Değil adımlarım, kollarımı bile iki yana açamazken
Ahh..konuşmak bile fena
Anlatamıyorum, ağlayamıyorum da artık
Yüreğimin içinde vızır vızır konuşanı da bir susturabilsem
ya da anlayabilsem ne dediğini
niye viyakladığını..
İnsan sebebini de kaybeder mi?
Yok aslında bir şey..Yüreğimin yangını da yangın değil..
olsa ellerim tutuştuydu şimdiye dek
Gözlerim söndüydü
Bir bakabilseydim dışarımdan içerime
Bilirdim kim öle kim kala..
Yok yoook.. yoktu!
Bir çare
Bir hal'çare..
Benim benden başka kalabalığım..
Bir yanda kaybettiğim kalbim, diğer yanda nar gibi kızaran gözlerim
Ahh..konuşmak bile fena..
yoktu işte..
http://www.youtube.com/watch?v=Epnmh1djZUM

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..